Skip to main content

Onboarding koolitus 

kuidas tagada uuele töötajale parem töötajakogemus?

07.05.2024, Ajakirjandusmaja IV korrus, Pärnu mnt 67a, Tallinn

Läbimõeldud uue töötaja sisseelamisprogramm e. onboarding on team leaderitele oluline tööriist, et uus töötaja elaks võimalikult kiiresti ettevõttesse, tiimi ja enda ametikohta sisse, tunneks end oodatuna ja hakkaks eesmärke ning tulemusi saavutama. 

Et uus töötaja saaks vajaliku teabe uue töö tegemiseks kätte võimalikult optimaalse ajaga ning läbimõeldud tegevuste raames tuleb juhtidel paika panna onboarding programm ja selle elluviimiseks tegevused. Just nendele käesolev koolitus keskendubki, andes vajalikud teadmised ja oskused.

Koolituse eesmärk on anda teadmised onboarding programmi sisust, selle loomise alustest ning juhtimise ning elluviimise põhimõtetest ja tegevustest.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • mõistab uue töötaja sisseelamisprogrammi sisu ja väärtust
  • oskab enda organisatsiooni eripärasid arvesse võttes koostada ja ellu viia uute töötajate sisseelamist toetava protsessi
  • teab kuidas õpetada ja tutvustada uuele töötajale organisatsiooni väärtuseid, töö ja suhtluskultuuri, ametikoha, tiimi ja kogu organisatsiooni eesmärke, töötajaid, töövahendite kasutamist, tööülesandeid, juhtimisstruktuuri, kliendisuhtlust, jpm.
  • oskab RACI mudeli abil kaardistada uue töötaja sisselamisprogrammi erinevaid etappe 
  • saab koolituselt kaasa põhjaliku sisseelamisprogrammi checklist’i, mida oma töös juhendina kasutada

Koolitusele on oodatud, kellel on: 

  • soov paremini mõista uue töötaja sisseelamisprogrammi seost positiivse töötajakogemuse ja töötajate lojaalsusega
  • jagada uutele töötajatele enda väärtuslikke kogemusi ja teadmisi õpetlikult, sihipäraselt ja süsteemselt.
Õppetöö maht: Ühepäevane koolitus, kell 10.00-15.15, millele lisandub koolituse eeltöö (iseseisev töö mahus 0.5 akadeemilist tundi) ning koolitusejärgne iseseisev praktiline ülesanne (mahus 0.5 akadeemilist tundi). 

Õppemeetodid: Õppetöö toimub rühmatöödeks ja ühistegevuseks kohandatud õppekeskkonnas. Muuhulgas toimuvad:

  • lühiloengud
  • praktilised grupitööd ja arutelud
  • paaristööd
  • sisseelamisprogrammi checklist’i koostamine

Õppematerjalid:

  • koolitaja koostatud materjalid
  • koolituse käigus vajalikud õppevahendid on koolitaja poolt

koolituse tulemusena valmib igale osalejale tema organisatsiooni eripärasid arvestav personaalne onboarding checklist

Koolitaja on Helen Pärli, talendiagentuuri Smartful Growth looja ning kogenud värbamispartner.

Ootame osalema 

Urmas Kõiv ja Areng.ee tiim

HINNAKIRI

Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta):
Koolitusele registreerumine kuni 19.04.2024

4 ja enam osalejat 139 EUR
2-3 osalejat 169 EUR
1 osaleja 199 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 20.04.2024 – 29.04.2024
4 ja enam osalejat 169 EUR
2-3 osalejat 199 EUR
1 osaleja 249 EUR

Hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolitusel osalemist, koolitaja elektroonilisi materjale, lõunasööki ja kohvipausi

Registreerimise tähtaeg: 29. aprill 2024
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil info@areng.ee

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 29. aprilli 2024, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

NB! Kui soovid ise osaleda või Sinu kolleegil oleks vaja osaleda mitmel Areng.ee koolitusel, siis palun kirjuta info@areng.ee, et saaksime teha konkreetse soodushinna pakkumise.

Areng.ee juriidiline isik Koiv Invest OÜ on ka Töötukassa koolituskaardi partner.

KOOLITAJA

Helena Pärli

Helen Pärli

Helen Pärli on väljaõppega koolitaja ja kirglik HR professionaal. Tal on täiskasvanute koolitaja tase 6 kutsetunnistus ning ta on läbinud TalTechis ärinduse bakalaureuse, personalijuhtimise magistri ning hetkel on ta lõpetamas digimuudatuste eriala mikrokraadi. Ta on omandanud ka rahvusvaheliselt tunnustatud DiSC koolitaja sertifikaadi, et aidata inimestel paremini mõista ennast ja teisi ning leida viise efektiivsemaks koostööks.

Ta on üle kaheksa aasta olnud tegev personalijuhtimise ja koolituste valdkonnas ning selle aja jooksul töötanud nii jaekaubanduses, ärikonsultatsiooni valdkonnas kui ka klientidega väga erinevatest valdkondadest ja riikidest nagu näiteks Baltikumist, Kanadast, Omaanist, Saudi-Araabiast, Lõuna-Aafrika Vabariigist jne. Personalijuhina on Helen saanud kogemuse kõigist HR valdkondadest – strateegia loomisest kuni rakendamiseni.

LinkedIni on Helen aktiivselt kasutanud üle 6 aasta. Selle aja sees on nii LinkedIni kasutamine värbava personalijuhina kui ka kogemus klientidega töötamisel, et aidata neil leida parimaid talente, kasvatada tööandja brändi ning luua brändi saadikute programmi. Lisaks on ta viimase paari aasta jooksul nii avalike kui ka sisekoolitustena läbi viinud hulgaliselt LinkedIni koolitusi värbamise ja tööandja brändi teemadel.

Tutvu ka Helen Pärli LinkedIn profiiliga SIIN.

PROGRAMM

10.00 – 12.15 Koolituse I osa

12.15 – 13.00 Lõunapaus

13.00 – 15.00 Koolituse II osa

15.00 – 15.15 Koolituspäeva kokkuvõte, lõpetamine

KoolitusestProgrammHinnakiriKoolitajaRegistreeru