Skip to main content

Tagasiside andmine värbamisprotsessis

(valituks mitte osutunud kandidaatidele)

23.03.2023 kell 10-13 Zoomi veebikeskkonnas

Paljude värbajate ja värbavate juhtide jaoks on üks protsessi ebameeldivamaid etappe valituks mitte osutunud kandidaatidele tagasiside andmine. Kellele meist meeldiks eitavat tagasisidet anda ning kandidaadile öelda, et ta konkreetsele ametikohale ei sobi? 

Samas tasub silmas pidada, et kõik need kandidaadid, kes sel korral valituks ei osutunud, võivad olla parimaks sobivaks kandidaadiks juba järgmise vaba töökoha täitmisel.

Seega on kvaliteetne ja sisukas tagasiside see, mis aitab hoida ja arendada kandidaadi positiivset kogemust ning suhtumist ja tõstab tööandja mainet.Et saaksite kandidaatidega suhtlemist veelgi  paremini ja süsteemsemalt teostada korraldame veebiseminari, kus täpsemalt käsitleme järgmisi teemasid:

Koolituse tulemusena tead ja oskad rohkem:

  • tagasiside olemusest ja olulisusest kogu värbamisprotsessis, selgitame Johari akna kontseptsiooni
  • kandidaatide mõttemustrite ja sotsiaalsete paradigmade mõjust tagasiside vastuvõtmise oskusele
  • põhjustest miks inimestele ei meeldi negatiivset tagasisidet saada
  • kandidaadile tagasiside andmise meetoditest ja kanalitest lähtuvalt konkreetsest värbamisprotsessi etapist ning tagasiside sisust;
  • tagasiside ajastamisest kandidaadi positiivse kogemuse disainimiseks ning selle kõige mõjust tööandja maine hoidmisele ja arendamisele
  • tagasiside andmisest kandidaatidele:

– kellel on negatiivne käitumine, mittesobiv või vulgaarne eneseväljendus 

– kelle väärtused ei ühildu värbaja organisatsiooni väärtustega

– kes osalesid värbamise lõppvoorus, kuid ei osutunud valituks

– kes peaks arendama endas suhtlemisoskuseid 

– kes peaksid juurde õppima või arendama endas ametist lähtuvaid teadmisi või oskuseid

  • kandidaatidele tagasiside andmise kogemuslugudest ja praktilistest näidetest

Koolitaja on Helen Pärli, talendiagentuuri Smartful Growth looja ning kogenud värbamispartner.

Ootame osalema

Urmas Kõiv ja Areng.ee tiim



HINNAKIRI

Hinnakiri

Veebiseminaril osalemise maksumus registreerumisel kuni 13.03.2023 on 99€+km (hind ühe osaleja kohta)

Perioodil 14.03.2023-17.03.2023 registreerujatele on osalemise maksumus 139.- eurot+km (hind ühe osaleja kohta)

Tasumine toimub arve alusel, mille peale registreerumist Teile saadame.

Veebiseminar on järelvaadatav ööpäevaringselt 20 päeva jooksul peale seminari toimumist.

Lisaküsimuste korral kirjutage: info@areng.ee

Ootame Veebiseminarile osalema, kus vähese ajakuluga leiate kasulikke teadmisi ja oskusi tagasiside andmiseks värbamisprotsessis. 

Urmas Kõiv

Areng.ee asutaja ja juht

KOOLITAJA

Helena Pärli

Helen Pärli

Helen Pärli on väljaõppega koolitaja ja kirglik HR professionaal. Tal on täiskasvanute koolitaja tase 6 kutsetunnistus ning ta on läbinud TalTechis ärinduse bakalaureuse, personalijuhtimise magistri ning hetkel on ta lõpetamas digimuudatuste eriala mikrokraadi. Ta on omandanud ka rahvusvaheliselt tunnustatud DiSC koolitaja sertifikaadi, et aidata inimestel paremini mõista ennast ja teisi ning leida viise efektiivsemaks koostööks.

Ta on üle kaheksa aasta olnud tegev personalijuhtimise ja koolituste valdkonnas ning selle aja jooksul töötanud nii jaekaubanduses, ärikonsultatsiooni valdkonnas kui ka klientidega väga erinevatest valdkondadest ja riikidest nagu näiteks Baltikumist, Kanadast, Omaanist, Saudi-Araabiast, Lõuna-Aafrika Vabariigist jne. Personalijuhina on Helen saanud kogemuse kõigist HR valdkondadest – strateegia loomisest kuni rakendamiseni.

LinkedIni on Helen aktiivselt kasutanud üle 6 aasta. Selle aja sees on nii LinkedIni kasutamine värbava personalijuhina kui ka kogemus klientidega töötamisel, et aidata neil leida parimaid talente, kasvatada tööandja brändi ning luua brändi saadikute programmi. Lisaks on ta viimase paari aasta jooksul nii avalike kui ka sisekoolitustena läbi viinud hulgaliselt LinkedIni koolitusi värbamise ja tööandja brändi teemadel.

Tutvu ka Helen Pärli LinkedIn profiiliga SIIN.

PROGRAMM

10.00 – 12.00 I sessioon

12.00 – 12.45 Lõuna

12.45 – 14.15 II sessioon

14.15 – 14.30 Kohvipaus

14.30 – 16.00 III sessioon

KoolitusestHinnakiriKoolitajaRegistreeru