Skip to main content

Mr. LinkedIn Estonia INDREK PÕLDVEE VEEBISEMINAR

Kuidas LinkedIni kaudu ideaalsete klientideni jõuda?

19.10.2021 Veebikeskkond Zoom kell 09-12

Veebiseminar toimub 19. oktoobril kell 09-12 Zoomi keskkonnas.

LinkedIn on suhtlusportaal, mille peamine väärtus seisneb selles, et seal toimetab igapäevaselt ca. 230 000 Eesti inimest ja miljoneid välismaalasi. 45% LinkedIni kasutajatest on otsustavatel positsioonidel oma ettevõttes (tegevjuhid, turundusjuhid, investorid jne.) ja 90% kasutajatel on profiilis õige ja ajakohane ettevõte ning ametikoht. Paljud nendest on või võiksid olla sinu organisatsiooni ideaalsed kliendid!?

Tõestatud on ka, et LinkedIn on B2B müügikanalina 277% efektiivsem klientide leidmiseks kui Facebook või Twitter. Need faktid teevad LinkedInist kõige suurema turundusliku väärtusega B2B turunduskanali, kust leida iga ettevõtte ja asutuse jaoks kõige väärtuslikumad kliendid, n.ö. ideaalkliendid.

Selleks, et aidata Teil defineerida enda ideaalsed kliendid ja anda kasulikke töövahendeid nendeni jõudmiseks, korraldame 19. oktoobril veebiseminari, kus efektiivselt ja vähese ajakuluga saada vastuseid järgmistele küsimustele:

ETTEVÕTTE SILMAPAISTEV KONTO JA PROFIIL LINKEDINIS

  • kes kasutavad üldse LinkedIni ja mida oma kontodega teha seal?
  • kuidas luua enda ettevõtte profiil LinkedInis, mis päriselt müüb ja sinu ideaalseid kliente kõnetab?
  • mida teha, et ettevõte LinkedIn konto oleks hea müügikanal ja ettevõtte lehte hakataks jälgima ideaalsete klientide poolt

SINU IDEAALSED KLIENDID LINKEDINIS

  • kuidas defineerida enda ideaalsed kliendid LinkedInis?
  • mida tuleb teha, et enda ideaalsetele klientideni Linkedinis jõuda?
  • kuidas LinkedInis jääda silma enda ideaalsetele klientidele?

TÖÖTAJATE KAASAMINE

  • kuidas töötajate LinkedIn kontod ja profiilid panna tööle ettevõtte konto kasvatamisse?
  • mida töötajad ise saavad teha, et ettevõtte LinkedIn konto hästi tööle hakkaks?

JÄLGIJASKONNA KASVATAMINE JA LOJAALSUSE SUURENDAMINE

  • mida Sinu ettevõtte ideaalsed kliendid soovivad leida LinkedIni kanalist, millist kasu loodavad saada?
  • mida teha, et LinkedInis ettevõttele kvaliteetne jälgijaskond luua, hoida ja kasvatada?
  • milline on silmapaistev LinkedInis postitus, mis levib orgaaniliselt ja toob päringuid ning ostusid?

Seminari viib läbi Indrek Põldvee, kes on Nr. 1 Linkedin Ekspert Baltikumis ja LikedInkoolitused.ee asutaja .

Kui Teil tekib spetsiifilisi küsimusi, millele kindlasti soovite seminaril vastuseid, siis palun saatke küsimused ette aadressile info@areng.ee 12. oktoobriks.

Seminarile eelregistreerumise tähtaeg on 12. oktoober 2021

Seminar on tasuline ja maksumus ühele osalejale on 99.- eurot+km (registreerumisel kuni 12.10.2021)

Ootame veebiseminarile osalema, kus saate efektiivselt ja lühikese ajakuluga läbi mõelda, kuidas LinkedIni kaudu enda ideaalsete klientideni jõuda.

 

Indrek Põldvee

LinkedInkoolitused.ee

Urmas Kõiv

Areng.ee asutaja ja juht

KOOLITAJA

indrek-põldvee

Indrek Põldvee

Indrek Põldvee, keda hellitavalt kutsutakse ka Mr. Linkedin Estonia, on oma ala ekspert ning asutas LinkedInKoolitused.ee  ehk B2B Growth OÜ selleks, et õpetada ja suunata ning üheskoos viia Eesti ettevõtlus uuele tasemele.

Indrek avastas, et Eestis ei ole palju LinkedIni koolitajaid või asjatundjaid. Ta mõistis kui oluline see B2B võrgustikuna on ning soovis, et kõik Eesti ettevõtjad, kes vähegi tahavad rahvusvaheliselt äri teha, saaksid selle võludest aru ja oskaksid neid maksimaalselt ära kasutada!

Indrek Põldvee on ettevõtluses olnud üle 10 aasta ning on külalislektor Mainoris ja EBS-is.

B2B Growth aitab ettevõtetel koostada LinkedIni strateegiat, ehitada brändi, korrastada  ja hallata isiklikke ja ettevõtte profiile, teha sotsiaalset B2B müüki, luua sisu ja värvata uusi talente.

B2B Growth alustas kaks aastat tagasi ning on on ainuke LinkedInile fokuseeritud agentuur Baltikumis. Lühikese ajaga on nende meeskond saanud ka Microsofti ehk LinkedIni omaniku partneriks.

Kahe aastaga on B2B Growth koolitanud üle 500 inimese, teinud korda üle 150 isikliku ja ettevõtte LinkedIni profiili, aidanud ettevõtetel ehitada müügitunneleid ning teinud koostööd Eesti suurimate ettevõtetega. Hetkel aidatakse kliente tuua ettevõtetele, kelle käive on üle 30 miljoni euro aastas.

Kahe aastaga on ettevõte saanud kliente Soomest, Rootsist, Norrast, Prantsusmaalt, Saksamaalt, Austriast, Poolast ja Jaapanist.

Enne B2B Growthi alustamist oli Indrek idufirma Sorry as a Service üks asutajatest. Nad alustasid StartUp Wise Guys’is ja liikusid edukalt edasi Londonisse Techstars’i programmi, kuhu pääseb ainult 1% kandideerinud ettevõtetest –  programm oli väga kasulik ja õpetlik ning tänu sellele sai Indrek rohkem aimu sellest, kui oluline on LinkedIn ja sotsiaalne müük üldiselt.

Lisaks ettevõtlusele alustas Indrek 2017. aastal podcast’i sarjaga Hakkame tegutsema, millest on saanud Eesti kõige kuulatuim ettevõtlikkuse saade. 2019. esimese poolaasta seisuga on saadetel üle 300 000 kuulamise ning kokku umbes 50 000 unikaalset kuulajat. Saate õnnestumisele on aidanud kaasa hulk vabatahtlikke!

HINNAKIRI

Veebiseminari maksumus registreerumisel kuni 12.10.2021 on 99€+km (hind ühe osaleja kohta)

Alates 13. oktoobrist registreerujatele on maksumus 129€+km

Tasumine: arve alusel, mille peale registreerumist Teile saadame.

Lisaküsimuste korral kirjutage: info@areng.ee

Ootame veebiseminarile osalema, kus saate efektiivselt ja lühikese ajakuluga läbi mõelda, kuidas LinkedIni kaudu enda ideaalsete klientideni jõuda.

 

Urmas Kõiv

Areng.ee ja Turundustreff.ee asutaja ning juht

PROGRAMM