Skip to main content

SUHTLUSKONFLIKTIDE ENNETAMINE JA LAHENDAMINE

Koolitaja Jaana Susanna Liigand-Juhkam

11.10.2022 Hestia Hotel Europa konverentsikeskus, Paadi 5 või Zoomi veebikeskkond

Praegune aeg soosib pingeliste olukordade tekkimist inimestevahelises suhtluses ja hea ning tasakaalukas suhtlemisoskus on eriti vajalik.

Seepärast oleme loonud koolituse mille eesmärk on anda praktilisi teadmisi pingelistes olukordades suhtlemiseks, erimeelsuste ennetamiseks ja lahendamiseks.

Koolituse tulemusena saab osaleja teada:

  • mis tüüpi inimestega on lihtne pingelistesse olukordadesse sattuda ja millised suhtlemistehnikad
    aitavad nendega toime tulla?
  • millised on tüüpilised suhtlusprobleemid, millest need tekivad ja kuidas neid ennetada ning
    lahendada?
  • kuidas märgata ja reguleerida iseenda emotsioone ning tulla toime teiste inimeste emotsioonide
    ja reageeringutega?
  • kuidas hästi ja tasakaalukalt suhelda?
  • kuidas suhtlemises saavutada lahendusi „võitja-võitja“ mudeli järgi
  • millised on kasulikud meetodid ja võtted suhtlemiseks keeruliste inimestega?

Tunnustatud koolitaja Jaana Susanna Liigand-Juhkam käsitleb koolitusel teemat süsteemselt ja põhjalikult.

Ootame Teid koolitusele osalema
Areng.ee

KOOLITAJA

Jaana Susanna Liigand-Juhkam - koolitaja

Jaana Susanna Liigand- Juhkam

Jaana Susanna Liigand-Juhkam on koolitaja ja õppejõud, mitmete raamatute autor ja kaasautor.

Jaana koolitusteemad hõlmavad nii enese kui ka teiste juhtimise psühholoogilisi võtteid, meeskonnatööd, konfliktide ohjamist, stressiga toimetulekut, suhtlemis- ja läbirääkimisoskusi ning õnne, heaolu ja motivatsiooniga seotud valdkondi.

Jaana on õppinud militaarkallakuga North Georgia College & State University’s USA-s ning kaitsnud magistrikraadi ärijuhtimises Estonian Business School´is ning psühholoogias Tartu Ülikoolis.

Viimati täiendas ta end Erickson College’i lahenduskeskse coaching’u programmis.

Koolituse valdkonnas tegutseb Jaana alates aastast 2002 ning on selle aja jooksul koolitanud tuhandeid töötajaid ja juhte nii avaliku kui erasektori organisatsioonidest.

HINNAKIRI

Koolitusel on võimalik osaleda saalis või veebikeskkonnas. Registreerumisel on võimalik vastav soov ja valik kirja panna.

Koolitusel on võimalik osaleda saalis või veebikeskkonnas. Registreerumisel palume vastav valik kirja
panna.

Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta ühest organisatsioonist):

Koolitusele registreerumine kuni 20.09.2022

  • 4 ja enam osalejat 129 EUR
  • 2-3 osalejat 159 EUR
  • 1 osaleja 199 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 21.09.2022 – 04.10.2022

  • 4 ja enam osalejat 149 EUR
  • 2-3 osalejat 179 EUR
  • 1 osaleja 249 EUR

Hindadele lisandub käibemaks 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolitusel osalemist, koolitaja elektroonilisi materjale ja saalikoolituse puhul
lõunasööki ja kohvipausi.

Eelregistreerimise tähtaeg: 04. oktoober 2022

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele

Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil info@areng.ee

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 04. oktoobrit
2022, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

NB! Heateenindus.ee juriidiline isik Koiv Invest OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner!

PROGRAMM

09.45-10.00 Hommikukohv ja osalejate registreerimine

10.00-10.05 Koolituse sissejuhatus

10.05-11.10 Millest pingelised olukorrad suhtlemisel tekivad ning kuidas neid ennetada?  

Jaana Susanna Liigand-Juhkam , suhtlemiskoolitaja

Jaana käsitleb koolituse esimeses osas järgmisi teemasid:

  • Millised suhtlusprobleemid organisatsioonides esinevad?
  • Miks ja millest pinged suhtlemises tekivad?
  • Milline juhtimisstiil aitab ennetada suhtlemisprobleeme?
  • Kuidas konflikti abil käivitada muutusi?

11.10-12.00 Toimetulek keeruliste inimeste ja suhetega ning pingete juhtimine

Koolitaja Jaana Susanna Liigand-Juhkam vastab koolituse teises osas järgmistele küsimustele:

  • Mis tüüpi inimestega on lihtne konflikti sattuda ja millised suhtlemistehnikad aitavad konfliktidega toime tulla?
  • Millised on tüüpilised erimeelsused kolleegide vahelistes suhetes ja kuidas nendest hoiduda?
  • Kuidas keeruliste ja konfliktsete inimestega kompromisse saavutada?
  • Kuidas märgata ja reguleerida iseenda emotsioone ning tulla toime teiste inimeste emotsioonide ja reageeringutega?  

12.00-12.45 Lõuna

12.45-14.15  Millised on tüüpilised suhtlusprobleemid ja nende lahendamise meetodid?

Koolituse kolmas osa võimaldab vastuseid leida järgmistele küsimustele:

Millised on head suhlemisvõtted, kui:

  • inimeste väärtushinnangud ja isiksuse omadused satuvad vastuollu teiste inimeste hinnagute ja omadustega
  • töötajatel on erinevad seisukohad organisatsiooni või selle osade eesmärkidest
  • töötajatel on erinevad seisukohad organisatsiooniliste muudatuste ja ümberkorralduste vajalikkusest ning nende teostamise viisidest
  • töötajal/töötajatel on vastuseis juhtkonna/juhi otsustele või juhtimisstiilile
  • mõni tiimiliige on liialt domineeriv
  • kolleegide vahel on suhtlemisprobleemid
  • võitlus käib piiratud (eelarveliste) ressursside eest
  • konflikt on juba kaugele arenenud, suureks paisunud

14.15-14.30 Kohvipaus

14.30-15.45 Koolitaja Jaana Susanna Liigand-Juhkam käsitleb koolituse neljandas osas järgnevaid teemasid:

  • Milliseid argumenteerimisvõtteid ja läbirääkimistehnikaid aitavad pingelisi olukordi lahendada?
  • Kuidas saavutada lahendusi „võitja-võitja“ mudeli järgi?
  • Kuidas kehtestav käitumine võimaldab konflikte ennetada ja lahendada? 
  • Kuidas saavutada kompromiss?

15.45-16.00 Koolituse kokkuvõte ja lõpetamine