ChatGPT on laialdast kasutust leidnud tehisintellekti rakendus, mida saab kasutada paljude tegevuste kiirendamiseks, optimeerimiseks ja automatiseerimiseks. Küsimus on, kuidas uut rakendust oskuslikult kasutama hakata?
Seepärast korraldame 18. oktoobril ChatGPT praktilise koolituse, kus saab kasulikke teadmisi, kuidas kasutada ChatGPT rakendust just lähtuvalt külalislahkuse valdkonna spetsiifikast. Koolitaja on ChatGPT entusiast ja tippkoolitaja Priit Kallas.
Koolitusel saab enda teadmisi ja oskusi põhjalikumalt arendada järgnevatel teemadel:
- Kommunikatsiooni koordineerimine: ChatGPT saab aidata e-kirjadele vastamisel, luues vastuseid tavalistele küsimustele ning jättes sulle rohkem aega kiireloomuliste ülesannete täitmiseks. Loo kirjade mallid, mis aitavad sul kommunikatsiooni paremini korraldada.
- Keelekorrektuur, kirjade kirjutamine: Kuidas anda rakendusse lühikese tekstiga sisend ja saada tagasi korrektse ärikeelega kiri?
- Stiilide kasutamine – kuidas ChatGPT võimaldab Sinu etteantud märkmetest luua erineva stiiliga (näit. akadeemiline, modernne, noortepärane, luuleline) kirju, artikleid, jutustusi, jne. Näiteks valmistab ChatGPT sinu märkmete põhjal Shakespeare’i stiilis jutustuse….
- Kliendipäringutele vastamine: ChatGPT aitab muuta efektiivsemaks kliendipäringutega tegelemise, mis vabastab aega teiste ülesannete jaoks. Kuidas ChatGPT abil luua vastuseid klientide päringutele selliselt, et klient arvab end suhtlevat päris inimesega?
- Turundus, sotsiaalmeedia ja veebilehe sisu haldamine: ChatGPT on sisuloomes asendamatu abimees ettevõtte sotsiaalmeedia haldamisel, postituste ja reklaamide loomisel ning kommentaaride kirjutamisel. Samuti veebilehe sisu loomisel ja uuendamisel, a´la artiklid, toote- ja teenuste kirjeldused, turundusmaterjalide loomine KKK jne. ChatGPT aitab ka uudiskirju koostada ja sihtrühmadele saata.
- Ürituste planeerimine: ChatGPT abil ürituste korraldamine ja selle erinevaid aspektid nagu ideed, checklistid, menüüd ja esinejad.
- Tarnijatega suhtlemine: ChatGPT kasutamine päringute haldamiseks tarnijatega.
- Tagasiside küsitluste loomine: ChatGPT aitab klientidele ja meeskonnaliikmetele suunatud tagasiside küsitluste loomisel, et koguda olulist teavet otsuste tegemiseks. Samuti saab AI abil kogutud andmeid analüüsida.
- Koosolekute korraldamine ja protokollimine: ChatGPT kasutamine koosolekute planeerimiseks ja korraldamiseks, koosolekute märkmetest tuumakate kokkuvõtete tegemine.
- Tööprotseduuride standardiseerimine: Kuidas kasutada ChatGPT-d erinevate tööülesannete standardsete tööprotseduuride (SOP) loomiseks organisatsioonis. See aitab vähendada vigu keerukates töölõikudes ja aitab uutel töötajatel kiiremin hoo sisse saada. Kuidas kasutada ChatGPT-d keerukate ülesannete checklistide loomiseks.
- Personalitöö: Tehisintellekti abi erinevates personaliprotsessides. Uute töötajate sisseelamiskava loomine, tööintervjuu küsimuste koostamine, töötajatele ülesannete kirjeldamine ning vastuste andmine töötajate peamistele küsimustele. Mõõdikute (KPI) määratlemine ametikohtadele.
- Info ja andmete leidmine, analüüs, kasutamine: Kuidas kasutada ChatGPT-d vajalike materjalide, nagu aruanded ja esitlused, ettevalmistamiseks ja otsuste tegemist toetavate andmete kogumiseks.
- Probleemide lahendamine: Kuidas kasutada ChatGPT-d erinevate probleemide lahendamiseks, mis igapäevaselt võivad ette tulla?
- ChatGPT piirangud ja kitsaskohad – millised on ChatGPT sisulised ja tehnilised piirangud?
Koolitusel vastame ka osalejate küsimustele.
Koolitus toimub 18. oktoobril Tallinnas. Koolituse soodushind EHRL liikmetele 179+km (hind ühe osaleja kohta). Soodushinnaga eelregistreerumise tähtaeg on 31. august 2023.
Ootame koolitusele osalema, kus leiate vähese ajakuluga vajalikku infot ja uusi teadmisi ChatGPT sisulisest ja tehnilisest kasutamisest.
Koolituse produtsent ja korraldaja on Areng.ee (EHRL toetajaliige)
Urmas Kõiv
Areng.ee, Heateenindus.ee, Turundustreff.ee asutaja ja juht