ARENGUVESTLUSE TULEMUSLIK LÄBIVIIMINE

08.11.2022, Hestia Hotel Europa konverentsikeskus või Zoomi keskkonnas

Arenguvestluse potentsiaal töötajaid eesmärgistada ja motiveerida on väga suur. Arenguvestluse oskuslik ettevalmistamine, läbiviimine ja järeltegevused on vestluse õnnestumisel kesksel kohal.

Lähiajal tuleb rohkem vestlusi hakata pidama ka distantsilt, kus juht või töötaja on näiteks kodukontoris ja see eeldab veidi teistsugust suhtlemist.

Tegevuste hulka, mida juhid peaks süsteemselt läbi mõtlema ja teostama kuuluvad vestluse eesmärgistamine, vestluse läbiviimine struktuur, vestlusele kutsumine, koha valik, õhkkonna loomine, sujuv ja läbimõeldud suhtlemine, küsimine ja kuulamine, infovahetus, toetavad kokkulepped ja kokkulepitud järeltegevused.

Kuidas siis teostada tulemuslikku arenguvestlust?  Sellele ja paljudele teistele olulistele küsimustele saab vastuseid koolituspäeval „Arenguvestluse tulemuslik läbiviimine“.

Koolitusel osalenu saab teada: 

  • Millised peavad olema arenguvestluse sisu ja eesmärgid ning süsteemne arenguvestluse läbiviimise protsess
  • Millised on olulised suhtlemistehnikad ja olulised tegevused arenguvestluse toimumise eel, arenguvestluse ajal ja järel?
  • Kuidas viia arenguvestlust läbi distantsilt?
  • Kuidas arenguvestlusel anda ja saada tagasisidet, millest on edaspidises arengus kasu?
  • Kuidas mõõta ja hinnata arenguvestluse tulemuslikkust?
  • Kuidas läbi arenguvestluse töötajaid motiveerida?
  • Millised on peamised vead, mida arenguvestlusel tehakse ja kuidas neid vigu vältida?

Koolituspäeva viib läbi tunnustatud koolitaja Katrin Alujev.

Kohtumiseni kasulikul koolitusel

Urmas Kõiv
Areng.ee asutaja ja juht

KOOLITAJA

Katrin Alujev

Katrin Alujev on olnud Estraveli personali- ja kvaliteedi direktor. Enne seda töötas Katrin 9 aastat TNT-s personali- ja  kvaliteedijuhina, ajal mil TNT valiti Euroopa parimaks tööandjaks. Katrin on Eesti Kvaliteediühingu liige ning alates 1999. aastast kuulub ta Eesti mainekamasse personalitöö arendamise ühingusse PARE. Katrin on üks väljapaistvamaid arenguvestluste protsesside väljatöötamise ning läbiviimise koolitajaid Eestis.

HINNAKIRI

Koolitusel on võimalik osaleda saalis või veebikeskkonnas. Registreerumisel on võimalik vastav soov ja valik kirja panna.

Konverentsile registreerumine kuni 18.10.2022

üle 4 ja enam osalejat 119 EUR
2-3 osalejat 149 EUR
1 osaleja 199 EUR

Konverentsile registreerumine perioodil 19.10.2022 – 01.11.2022
4 ja enam osalejat 139 EUR
2-3 osalejat 179 EUR
1 osaleja 249 EUR

Hindadele lisandub KM 20%

Osavõtutasu sisaldab: Koolituse materjale, saalikoolituse puhul ka lõunasööki ja kohvipause
Registreerimise tähtaeg:  01. november 2022

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil info@areng.ee

Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 01.11.2022, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

NB! Kui soovite seda koolitust tellida enda ettevõttesse sisekoolitusena, siis palun kirjutage emailile info@areng.ee

NB! Areng.ee koolitusi loov ja haldav ettevõte Koiv Invest OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner!

Vastavalt 01.07.15 jõustunud Täiskasvanute koolituse seadusele on Heateenindus.ee koolitusi loov ja haldav ettevõte Koiv Invest OÜ kantud Eesti Hariduse Infosüsteemi Täiskasvanute Täienduskoolitusasutusena (Täiskasvanuhariduse majandustegevusteade nr.181377)

09.30-10.00 osalejate registreerimine ja hommikukohv
10.00-10.05 Koolituspäeva sissejuhatus

10.05-11.15 Mis on arenguvestluse sisu ja eesmärgid ning süsteemne arenguvestluse läbiviimise protsess?
Katrin Alujev, tippkoolitaja ja raamatu „Elamise kergus“ autor

Katrin vastab järgmistele küsimustele:

  • Kuidas arenguvestlust eesmärgistada?
  • Kuidas arenguvestlust ettevalmistada kui oled juht?
  • Kuidas arenguvestlust peab ettevalmistama otsene alluv?
  • Milliest koosneb hästi läbiviidud ja tulemuslik arenguvestlus?
  • Milliseid teemasid tuleb arenguvestlusel kindlasti käsitleda?
  • Milline peab olema süsteemne arenguvestluse läbiviimise protsess?
  • Millised on peamised vead, mida arenguvestluse ettevalmistamisel tehakse?

11.15-12.15 Kuidas arenguvestlusel anda ja saada tagasisidet, millest on edaspidises arengus kasu?
Katrin Alujev, tippkoolitaja ja raamatu „Elamise kergus“ autor

Katrin vastab järgmistele küsimustele:

  • Kuidas kuulamise ja küsimise kaudu juhtida arenguvestlust nii, et inimene ISE annab endale tagasisidet?
  • Mis toimub inimesega, kui juht analüüsib tema kehva sooritust ja sellega seotud nõrkusi, võtab luubi alla vead?
  • Millised on peamised vead, mida tagasiside andmisel ja saamisel tehakse ning kuidas neid vältida?

Lõuna 12.15-13.00 

13.00-14.15 Suhtlemine ja olulised tegevused arenguvestluse toimumise eel, arenguvestluse ajal ja järel. Arenguvestluste läbiviimine distantsilt.
Katrin Alujev, tippkoolitaja ja raamatu „Elamise kergus“ autor

Katrin teeb põhjaliku ja interaktiivse lühikoolituse ja vastab järgmistele küsimustele:

  • Milline peab olema kutse arenguvestlusele?
  • Kuidas saavutada vestluses usalduslikku suhet, kuidas vestlust alustada?
  • Millised on suhtlemises arenguvestluse tulemuslikku läbiviimist takistavad ja soodustavad tegurid?
  • Millised on tulemuslikud suhtlemise tehnikad arenguvestluse ajal (näit. aktiivne kuulamine, küsimine, peegeldamine)
  • Milliseid emotsioone arenguvestluses tihti ette tuleb ja kuidas emotsioonidega toime tulla?
  • Kuidas teha arenguvestluse kokkuvõte, kuidas vestlus lõpetada?
  • Kuidas suhelda arenguvestluse järel, millised on enim levinud vead, mida suhtlemises tehakse?
  • Millised on peamised vead, mida arenguvestluse läbiviimisel tehakse ja kuidas neid vältida?
  • Mis on distantsilt töötajatega peetud vestluste erisused ning millal neid teha tasub?
  • Kuidas panna distantsilt peetavad arenguvestlused tööle?

14.15-15.00 Kuidas arenguvestluse tulemusi mõõta ja hinnata? Kuidas läbi arenguvestluse töötajaid motiveerida?
Katrin Alujev, tippkoolitaja ja raamatu „Elamise kergus“ autor

Katrin vastab järgmistele küsimustele

  • Kuidas arenguvestluse tulemuslikkust mõõta?
  • Millist arenguvestlust peavad töötajad tulemuslikuks?
  • Millised on erinevas vanuses töötajate ootused ja vajadused arenguvestlusele?
  • Kuidas arenguvestlusi teha töötajaid motiveerivaks ja samas ettevõtte eesmärkide saavutamist toetavaks vahendiks?
  • Millised on peamised vead, mida arenguvestluses tehakse, mis inimeste motivatsiooni vähendab?

15.00-15.15 Koolituspäeva kokkuvõte ja lõpetamine