Tööl ja tavaelus, kontoris ja kodukontoris, ka suhtlemisel online´is puutuvad inimesed kokku suuremate või väiksemate suhtlemiskonfliktiga.

Konflikti suhtlemisel võib defineerida kui erimeelsust või arusaamatust, mille tulemusena tekib pinge, mis paneb töökaaslased üksteise vastu tegutsema. 

Konflikti võib näha ka võimalusena arenguks, mis toob kaasa positiivseid tulemusi. 

Peamiseks konfliktide ja erimeelsuste ennetamise ning lahendamise viisiks on suhtlemis- ning läbirääkimistehnikate kasutamine.

Kuna konfliktid ja erimeelsused on paratamatud, siis tuleks meeskondade juhtidel õppida nendega võimalikult hästi toime tulema. Millised võimalused selleks on?

Et pakkuda vastuseid sellele küsimusele, korraldame KONFLIKTIDE ENNETAMISE JA LAHENDAMISE KOOLITUSE. 

Tunnustatud koolitaja Jaana Susanna Liigand-Juhkam käsitleb sellel koolitusel konflikti teemat süsteemselt ja põhjalikult.

Ootame Teid koolitusele osalema

Areng.ee

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru