Tööl ja tavaelus puutume kokku paljude inimeste ja olukordadega ning praktiliselt iga päev võime leida end silmitsi seismas suurema või väiksema konfliktiga.

Mõnedes olukordades võivad  konfliktid olla head ja kaasa tuua positiivseid tulemusi. Paljudes olukordades on konfliktid aga piisavalt tõsised ja ohustavad inimestevahelisi suhteid, tegevuste stabiilsust ja protsesside positiivseid arenguid.

Kuna konfliktid võivad paratamatult probleemideks areneda, tuleks õppida konfliktidega võimalikult hästi toime tulema. Millised võimalused selleks on?

Et suurendada keskjuhtide teadmisi, kuidas igapäevaselt suuremate või väiksemate konfliktidega toime tulla, korraldame KONFLIKTIDE ENNETAMISE JA LAHENDAMISE KOOLITUSE.

Tunnustatud koolitaja Jaana Susanna Liigand-Juhkam käsitleb sellel koolitusel konflikti teemat süsteemselt ja põhjalikult.

Ootame Teid koolitusele osalema

Areng.ee

Tööl ja tavaelus puutume kokku paljude inimeste ja olukordadega ning praktiliselt iga päev võime leida end silmitsi seismas suurema või väiksema konfliktiga.

Mõnedes olukordades võivad  konfliktid olla head ja kaasa tuua positiivseid tulemusi. Paljudes olukordades on konfliktid aga piisavalt tõsised ja ohustavad inimestevahelisi suhteid, tegevuste stabiilsust ja protsesside positiivseid arenguid.

Kuna konfliktid võivad paratamatult probleemideks areneda, tuleks õppida konfliktidega võimalikult hästi toime tulema. Millised võimalused selleks on?

Et suurendada keskjuhtide teadmisi, kuidas igapäevaselt suuremate või väiksemate konfliktidega toime tulla, korraldame KONFLIKTIDE ENNETAMISE JA LAHENDAMISE KOOLITUSE.

Tunnustatud koolitaja Jaana Susanna Liigand-Juhkam käsitleb sellel koolitusel konflikti teemat süsteemselt ja põhjalikult.

Ootame Teid koolitusele osalema

Areng.ee

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru