Arengusuund kliendilojaalsuse kasvatamisele
05.11.2025, Ülemiste Apollo kinos, Tallinnas ja Zoomi veebikeskkonnas
Erakordselt hea teeninduse ja kliendikogemuse pakkumisel on oluline mõju kliendilojaalsuse kasvatamisel.
- Lojaalne klient on 5x kasulikum kui uus: Ettevõtted, kellel on tugev kliendikogemuse fookus, tõstavad klientide lojaalsust 60% võrra ja kasvavad keskmiselt 4x kiiremini kui konkurendid.
(Allikas: Forrester & Temkin Group) - Emotsionaalsed seosed = suurem kasum: Kliendid, kes tunnevad emotsionaalset seotust brändiga, kulutavad keskmiselt 2,5x rohkem ja neil on 3x suurem tõenäosus ettevõtet soovitada.
(Allikas: Harvard Business Review) - Kliendikogemus = reaalne ROI: Iga 1€ investeering kliendikogemuse parendamisse annab keskmiselt 3–5€ tulu kasvu. (Allikas: PwC Customer Intelligence Series)
Erakordsus ei pea olema luksus, vaid hoopis saavutatav standard, mida teadlikult kujundada.
Erakordsus teeninduses ja kliendikogemuses tähendab kõigi töötajate kohalolu, empaatiat ja isiklikku soovi kuulata, mõista, lahendada ja üllatada, pakkuda klientidele elamushetki. Nii strateegilisel kui ka operatiivsel kliendisuhtluse tasandil.
Et saaksite uusimaid ideid ja mõtteid kuidas erakordselt hea teeninduse kaudu mõjutada positiivses suunas klientide kogemust ja lojaalsust, ettevõtte konkurentsieeliseid ja majandustulemusi ning töötajate valmisolekut, kutsume 5. novembril toimuvale Kliendikogemuse Juhtimise Aastakonverentsile.
Konverents pakub ainulaadset keskkonda kus avastada uusi arenguvõimalusi klientide lojaalsuse kasvatamisele.
Tulge osalema tiimiga, nii on soodsam ja sisuliselt kasulikum
Urmas Kõiv ja Areng.ee tiim

Ines Järvsoo
Ines Järvsoo on 25-aastase töökogemusega globaalne kliendikogemuse ekspert, kes on töötanud paljude rahvusvaheliste organisatsioonide juures, et muuta ettevõtet kliendikesksemaks. Viimastel aastatel töötab ta Luksemburgis ettevõttes Dennemeyer grupi kliendikogemuse juhina, lisaks on ta Euroopa Kliendikogemuse Organisatsiooni Asutajaliige ja saadik, rahvusvaheline CX auhindade kohtunik (v züriiliige). Aktiivse liikmena on ta kursis viimaste kliendikogemuse trendidega ning parimate praktikatega. Ines usub, et hea kliendikogemus on tugev konkurentsieelis, mis tagab ettevõtte kliendibaasi lojaalsuse ja kasvu.

Kristiina Lees

Andres Kostiv
Andres Kostiv on UI/UX ekspert, Futuristi asutaja ning strateegia- ja disainisprintide sertifitseeritud läbiviija, filmitegija. Andres on viinud läbi üle 150 erineva töötoa ja Google disainisprindi, avaliku- ja sisekoolituse. Enne Futuristi loomist 2018. aastal tegutses Andres UX disainerina Tietos ja Omnivas ning Balti toote- ja müügijuhina Toyota. Andres pälvis aastal 2020 ka IT-koolituse aasta koolitaja tiitli.

Maire Milder
Maire Milder on kliendikogemuse arenduspartner, kellel on pikaajaline kogemus brändide, keskkondade ja kontseptsioonide strateegilises kujundamises. Maire aitab organisatsioonidel mõtestada ja kujundada terviklikku kliendikogemust viisil, mis toetab ettevõtte kasvu, identiteeti ja jätkusuutlikkust. Vajadusel toetab Maire seda protsessi ka koolituste ja töötubade kaudu. Ta otsib alati vastuseid küsimusele: millist kogemust sa lood ja kuidas see loob väärtust nii sinu kliendile, töötajale kui ettevõttele tervikuna?
Kliendikogemus ei ole kunagi neutraalne – iga valik, mida organisatsioon teeb või tegemata jätab, kujundab selle.
Maire tööalase arengu teekonna info leiad:
mairemilder.ee
linkedin.com/in/maire-milder

Are Altraja
Are Altraja on Sportlandi ja MyFitness kaasasutaja. Tema ettevõtlus teekond sai alguse kui koos Anti Kallega loodi tänaseks Baltikumi juhtiv spordikaupade jaemüügikett. Are on uuenduste eestvedaja nii jaekaubanduses kui ka e-äris, loodud on Sportlandi unikaalne kliendikogemuse kontseptsioon. Lisaks äritegevusele on Are spordivaldkonna tuntud toetaja ja edendaja.
HINNAKIRI
Hinnakiri (hinnad ühe osaleja kohta ühest ettevõttest):
Konverentsil on võimalik osaleda nii saalis kui ka veebikeskkonnas. Registreerumisel palume vastav soov ja valik kirja panna.
Konverentsile registreerumine kuni 07.10.2025
- 4 ja enam osalejat 129 EUR
- 2-3 osalejat 169 EUR
- 1 osaleja 199 EUR
Konverentsile registreerumine perioodil 08.10.2025-27.10.2025
- 4 ja enam osalejat 159 EUR
- 2-3 osalejat 199 EUR
- 1 osaleja 249 EUR
Hindadele lisandub käibemaks.
Osavõtutasu sisaldab: Osalemist konverentsil ja konverentsi elektroonilisi materjale, saalis osalemisel ka lõunasööki ja kohvipausi.
Konverentsile registreerimise tähtaeg: 27. oktoober 2025
Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo konverentsi kohta e-posti aadressil info@areng.ee
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 27. oktoober 2025, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.
PROGRAMM
09.30 – 10.00 Osalejate saabumine
10.00 – 10.15 Konverentsi avamine
TEENINDUS 5.0 – suund erakordsele teenindusele. Kuidas kasvatada lojaalsemat kliendisuhet?
10.15 – 11.00 Erakordselt hea teenindus ja kliendikogemus ei juhtu iseenesest – see on teadlikult juhitud süsteem. Aga kuidas seda süsteemi mõista, juhtida ja kasvatada?
Kristiina Lees, Swedbanki privaatpanganduse kliendikogemuse juht
- Miks ei piisa enam “heast teenindusest” ja kuidas ehitada kogemusi, mis loovad pikaajalist väärtust?
- Kuidas kujuneb teeninduse hierarhia? See ei ole lihtsalt „parem teenindus“ – see on strateegiline hüpe, mis mõjutab kliendikogemust, lojaalsust ja lõppkokkuvõttes ka käivet
- “Teeninduse Maslowi püramiid” – värske ja praktiline mudel, mis aitab mõtestada, kus su meeskond tegelikult asub ning kuhu liikuda, et jõuda
- Millest alustada, et pakkuda järjepidevalt ootusi ületavat teenindust?
- Inspireerivad näited ja reaalsed õppetunnid, mis näitavad, et erakordne teenindus ei ole suurte eelarvete, vaid teadlike otsuste tulemus.
11.00 -11.30 Kuidas kujundada erakordselt heast kliendikogemusest tugev konkurentsieelis? Kuidas ettevõttes valmistuda kliendikogemuse tulevikutrendideks juba täna?
Ines Järvsoo, rahvusvaheline kliendikogemuse ekspert, ECXO (Euroopa Kliendikogemuse Organisatsioon) asutajaliige ja Globaalse Kliendikogemuse Auhinna žürii liige, The Dennemeyer Group
- Mida silmas pidada, et kujundada kliendikogemusest tugev konkurentsieelis?
- Millised on kliendikogemuse 5 peamist trendi lähiaastatel?
- Millised on kliendikogemuse parimad praktikad mis näitavad konkurentsieelist ja tulevikusuunda?
- Millised on uusimad tööriistad/tehnoloogiad/metoodikad mida oleks kasulik kasutada kliendikogemuse arendamisel ettevõttes?
11.30 – 12.15 Kuidas süsteemselt kujundada erakordset ja ootusi ületavat kliendikogemust?
Maire Milder, Kliendikogemuse arengupartner
- Millest alustada, et klientide ootusi ületada järjepidevalt ja süsteemselt?
- Kuidas kaasata kogu organisatsiooni sellesse panustama?
- Kuidas leida üles oma kitsaskohad ja avastada arenguks uusi võimalusi?
- Kuidas viia erakordne kliendikogemus ellu – rakendamise eeldused, etapid ja tulemusele suunatud protsess?
12.15 – 13.00 Lõuna
Lõuna on aeg muuhulgas ka osalejate omavaheliseks suhtlemiseks teemal milline võiks meie ettevõtte teenindus lähitulevikus olla, et see mitte ainult ei vastaks või ületaks klientide ootusi vaid pakuks neile tõeliselt meeldejäävaid kogemusi…
13.00 – 13.45 Elamushetkede disain – kuidas elamushetked saavad tugevdada brändi, loovad lojaalsust ja võimaldavad küsida paremat hinda? Mis on Tehisaru roll elamushetkede disainimises ja pakkumises?
Andres Kostiv, Futurist.ee digiteenuste strateeg ja partner, UI/UX ekspert
- Miks elamushetked? Kas olulisemad on mikrohetked või suured sündmused?
- Mis on elamushetkede disain ja mida see loob?
- Milline on elamushetkede mõju klientide käitumisele ja ettevõtte majanduslikule kasule?
- Millised on praktilised metoodikad ja näited, kuidas luua ja juhtida elamushetki teenindusettevõttes?
- Mis oleks inimese ja mis Tehisaru roll elamushetkede disainimises ja pakkumises?
13.45-14.30 Sportlandi unikaalse ja maailma tippspordibrändide poolt tunnustatud kontseptsiooni arengulugu
Sportlandi üks asutajatest Are Altraja jagab konverentsil enda lugu järgmistel teemadel:
- Mis on Sportlandi kontseptsiooni unikaalsus, metoodika ja selle algpõhjus?
- Milline on kontseptsiooni mõju konkurentsieelisele, kliendikogemusele, lojaalsusele ja ettevõtte majandustulemustele?
- Kuidas luua kliendiga/klientidega emotsionaalne side?
- Kuidas tiimiga kontseptsiooni algatada, arendada, millised on tiimi liikmete olulised rollid erinevates etappides?
14.30 – 15.00 Inspireerivad näited erakordsetest teenindusolukordadest ja erakordse kliendikogemuse disainist Eestis ja maailmas ning nende mõjust ettevõtte tuntusele, tulemustele, konkurentsieelistele.
15.00 – 15.15 Konverentsi lõpetamine
Osalejad teevad konverentsipäevast kokkuvõtte: mis võiks olla iga osaleja järgmine samm erakordse teeninduse ja kliendikogemuse suunas.
15.15 Konverentsi lõpp