Skip to main content

ARENGUVESTLUSE TULEMUSLIK LÄBIVIIMINE

12.11.2025 Tallinnas, Pärnu mnt 67A Ajakirjandusmaja 4 korrus

Arenguvestluse läbiviimise kvaliteet mõjutab otseselt inimeste motivatsiooni areneda ja saavutada uusi tulemusi.

Kui küsida inimestelt, millist arenguvestlust nad väärtustavad, siis tuuakse enamasti välja, et vestlus peaks olema aus ja objektiivne, seotud konkreetsete tegevuste, eesmärkide ja arengutega. Inimesel on vaja teada, kuhu suunata edasine tähelepanu ja jõupingutused.

Seega arenguvestluse oskuslik ettevalmistamine, läbiviimine ja järeltegevused on vestluse õnnestumisel kesksel kohal ja seepärast kutsume Sind või Sinu kolleege Arenguvestluse tulemusliku läbiviimise koolitusele.

Koolituse teemade hulka kuulub:

  • Arenguvestluse eesmärgistamine, vestluse läbiviimise struktuur, vestlusele kutsumine, koha valik, õhkkonna loomine, sujuv ja läbimõeldud suhtlemine, küsimine ja kuulamine, infovahetus, toetavad kokkulepped ja kokkulepitud järeltegevused.
  • Koolitusel räägime ka sellest, kuidas anda spontaanset tagasisidet mõne konkreetse tegevuse kohta, mida inimene õnnestunult või ebaõnnestunult tegi ja millele on kindlasti vajalik anda kas positiivset või negatiivset tagasisidet.

Koolitusel osalenu saab teada:

  • Millised peavad olema arenguvestluse väärtus, sisu ja eesmärgid ning süsteemne vestluse läbiviimise protsess?
  • Millised on olulised suhtlemistehnikad ja olulised tegevused arenguvestluse toimumise eel, ajal ja järel?
  • Kuidas vestlusel anda ja saada tagasisidet, millest on edaspidises arengus kasu?
  • Kuidas anda positiivset tagasisidet ja negatiivset tagasisidet?
  • Kuidas mõõta ja hinnata arenguvestluse tulemuslikkust?
  • Kuidas läbi arenguvestluse töötajaid motiveerida?
  • Millised on peamised vead, mida arenguvestlusel tehakse ja kuidas neid vigu vältida?
  • Kuidas anda spontaanset tagasisidet mõne konkreetse tegevuse kohta?

Koolituspäeva viib läbi tunnustatud koolitaja Katrin Alujev.

Kohtumiseni kasulikul koolitusel
Urmas Kõiv
Areng.ee.ee asutaja ja juht

KOOLITAJA

Katrin Alujev on tegutsenud personalijuhtimise ja koolitamisega, alates 1998. aastast. Pikemaajalisem erasektori töökogemus on olnud ettevõtetes TNT Eesti AS, Estravel.

Alates 2014 on Katrinil erapraksis terapeudina ning ta on tegev iseseisvalt koolitaja, konsultandi, juhtimiskvaliteedi eksperdi ning holistilise terapeudina. Tema läbiviidavate koolituste ja konsultatsioonide põhivaldkonnad on arenguvestlused, vaimne tervis, stress, isiklik areng ning teenindusjuhtimine.

Katrin on üks väljapaistvamaid arenguvestluste protsesside väljatöötamise ning läbiviimise koolitajaid Eestis.

Katrin on läbinud EBS rahvusvahelise ärijuhtimise ning Holistika Instituudi terapeudi väljaõppe, omandanud ThetaHealing® Advanced DNA, ning Manifesting and Abundance sertifikaadid.

Katrin on kirjutanud raamatu “Elamise kergus”, kus ta arutleb oma kogemustele toetudes selle üle, kuidas luua elus rohkem kergust.

HINNAKIRI

Koolitusel osalemise tingimused ja hinnakiri (hinnad ühele osalejale ühest ettevõttest)

Koolitusele registreerumine kuni 27.10.2025
4 ja enam osalejat 129 EUR
2-3 osalejat 169 EUR
1 osaleja 199 EUR

Koolitusele registreerumine perioodil 28.10.2025 – 05.11.2025
4 ja enam osalejat 169 EUR
2-3 osalejat 199 EUR
1 osaleja 249 EUR

Hindadele lisandub käibemaks
Osavõtutasu sisaldab: Koolitusel osalemist, koolitusmaterjale, lõunasööki ja kohvipause
Registreerimise tähtaeg: 05. november 2025

Tasumine: Tasumine toimub vastavalt esitatud arvele
Lisainfo koolituse kohta e-posti aadressil info@areng.ee
Loobumine: Loobumisest palume teatada kirjalikult. Kui loobumisest on teatatud peale 05.11.2025, siis tagastatakse 80% osavõtutasust.

NB! Kui soovite seda koolitust tellida enda ettevõttesse sisekoolitusena, siis palun kirjutage emailile info@areng.ee
Vastavalt 01.07.15 jõustunud Täiskasvanute koolituse seadusele on Heateenindus.ee koolitusi loov ja haldav ettevõte Koiv Invest OÜ kantud Eesti Hariduse Infosüsteemi Täiskasvanute Täienduskoolitusasutusena (Täiskasvanuhariduse majandustegevusteade nr.237584)

09.45-10.00 osalejate registreerimine ja hommikukohv
10.00-10.05 Koolituspäeva sissejuhatus

10.05-11.15 Mis on arenguvestluse sisu ja eesmärgid ning süsteemne arenguvestluse läbiviimise protsess?
Katrin Alujev, tippkoolitaja ja raamatu „Elamise kergus“ autor

Katrin vastab järgmistele küsimustele:

  • Kuidas arenguvestlust eesmärgistada, et see oleks tulemuslik?
  • Millest koosneb hästi läbiviidud ja tulemuslik arenguvestlus?
  • Kuidas arenguvestlusi teha töötajaid motiveerivaks ja samas ettevõtte eesmärkide saavutamist toetavaks vahendiks?
  • Kuidas luua arenguvestluste süsteem, mis sobib just sinu organisatsioonile?
  • Kuidas arenguvestlust ettevalmistada kui oled juht?
  • Kuidas peab töötaja arenguvestluseks ettevalmistama?
  • Millised on peamised vead, mida arenguvestluse ettevalmistamisel tehakse?

11.15-12.15 Kuidas arenguvestlusel anda ja saada tagasisidet, millest on edaspidises arengus kasu?
Katrin Alujev, tippkoolitaja ja raamatu „Elamise kergus“ autor
Katrin vastab järgmistele küsimustele:

  • Kuidas kuulamise ja küsimise kaudu juhtida arenguvestlust nii, et inimene ISE annab endale tagasisidet?
  • Kuidas anda tagasisidet konkreetsest töötajast lähtudes, võttes arvesse näiteks töötaja elukaare, peamised loomuomadused ning reaktsioonid ja võime tagasisidet vastu võtta?
  • Millised on peamised vead, mida tagasiside andmisel ja saamisel tehakse ning kuidas neid vältida?

Lõuna 12.15-13.00

13.00-14.15 Suhtlemine ja olulised tegevused arenguvestluse toimumise eel, arenguvestluse ajal ja järel
Katrin Alujev, tippkoolitaja ja raamatu „Elamise kergus“ autor
Katrin vastab järgmistele küsimustele:

  • Kuidas saavutada vestluses usalduslikku suhet, kuidas vestlust alustada?
  • Millised on suhtlemises arenguvestluse tulemuslikku läbiviimist takistavad ja soodustavad tegurid?
  • Millised on tulemuslikud suhtlemise tehnikad arenguvestluse ajal (näit. aktiivne kuulamine, küsimine, peegeldamine)
  • Milliseid emotsioone ja reaktsioone tagasisidele arenguvestluses tihti ette tuleb ja kuidas nendega toime tulla?

14.15-15.00 Kuidas arenguvestluse tulemusi mõõta ja hinnata? Kuidas läbi arenguvestluse töötajaid motiveerida?
Katrin Alujev, tippkoolitaja ja raamatu „Elamise kergus“ autor
Katrin vastab järgmistele küsimustele:

  • Kuidas teha arenguvestluse kokkuvõte, kuidas vestlus lõpetada?
  • Kuidas suhelda arenguvestluse järel, millised on enim levinud vead, mida suhtlemises tehakse?
  • Kuidas arenguvestluse tulemuslikkust mõõta nii tööandja kui ka töötaja seisukohast?
  • Millised on erinevate töötajate ootused ja vajadused arenguvestlusele?
  • Millised on peamised vead, mida arenguvestluses tehakse, mis inimeste motivatsiooni vähendab?

15.00-15.15 Koolituspäeva kokkuvõte ja lõpetamine