PROGRAMM

10.00 Sissejuhatus

I RAAMIST VÄLJAS IDEEDE LOOMINE

10.05-10.45 Kuidas tiimiga koos genereerida uusi ja värskeid ideid ning kuidas ajurünnakutel end loovuslainele häälestada?
Liina Kolk, Raamist Väljas loovuskoolitaja

II ÜRITUSTE EESMÄRGISTAMINE, MÕJU JA TULEMUSTE MÕÕTMINE

10.45-11.30 Millise sisu ja vormiga sündmused/üritused/koolitused on saavutanud suurima mõju ja saanud osalejatelt parima tagasiside?
Ingmar Elm, Meeskonnatreeningute Agentuur MAD treener

III ERITI HEA TAGASISIDE SAANUD SÜNDMUSED

11.30-12.15 Millised sündmused/üritused on saanud eriti head tagasisidet välismaalastelt? Milliseid üritusi oleks vaja välismaalastest klientidele korraldada?
Olavi Andla, Blue Drum Events in the Baltics and Finland

12.15-13.00 Lõuna

IV TEHNOLOOGILISED JA INTERAKTIIVSED LAHENDUSED

13.00-13.35 Milliseid virtuaalreaalsuse (VR ja AR) lahendused sobivad ürituste korraldamiseks? Kuidas luua VR abil mänge ning meelelahutust, millega lameda ekraani elamused ei suuda konkureerida?
Rein Zobel, Maru VR Productions, 
Virtual Reality Content Creator

V KOMMUNIKATSIOONI MITMEKÜLGSED VÕIMALUSED SÜNDMUSTURUNDUSES

13.35-14.15 Millised on kommunikatsiooni võimalused sündmusturunduses ja ürituste korralduses?
Kuldar Kullasepp, 
IDEA

14.15-14.30 Energiapaus

VI SUHTLEMINE OSALEJATEGA LÄBI SOTSIAALMEEDIA ENNE ÜRITUST, ÜRITUSE AJAL JA PEALE ÜRITUST

14.30-15.15 Kuidas sündmust turundada sotsiaalmeedias?
Kairi Killing, Sportlandi digimeedia juht

VII TEISTMOODI MÕTLEMINE JA TEGEMINE. KORRALDAJA HINGEELU.

15.15-16.00 Kuidas ürituste korraldajana ise ellu jääda? Kuidas teha asju uutmoodi ja teistmoodi? Kuidas olla loovam, erilisem, eristuvam ja saavutada seeläbi häid tulemusi?
Erik Sakkov, teistmoodi tegemise ekspert

16.00 Sündmuse lõpetamine

PROGRAMM

10.00 Sissejuhatus

I RAAMIST VÄLJAS IDEEDE LOOMINE

10.05-10.45 Kuidas tiimiga koos genereerida uusi ja värskeid ideid ning kuidas ajurünnakutel end loovuslainele häälestada?
Liina Kolk, Raamist Väljas loovuskoolitaja

II ÜRITUSTE EESMÄRGISTAMINE, MÕJU JA TULEMUSTE MÕÕTMINE

10.45-11.30 Millise sisu ja vormiga sündmused/üritused/koolitused on saavutanud suurima mõju ja saanud osalejatelt parima tagasiside?
Ingmar Elm, Meeskonnatreeningute Agentuur MAD treener

III ERITI HEA TAGASISIDE SAANUD SÜNDMUSED

11.30-12.15 Millised sündmused/üritused on saanud eriti head tagasisidet välismaalastelt? Milliseid üritusi oleks vaja välismaalastest klientidele korraldada?
Olavi Andla, Blue Drum Events in the Baltics and Finland

12.15-13.00 Lõuna

IV TEHNOLOOGILISED JA INTERAKTIIVSED LAHENDUSED

13.00-13.35 Milliseid virtuaalreaalsuse (VR ja AR) lahendused sobivad ürituste korraldamiseks? Kuidas luua VR abil mänge ning meelelahutust, millega lameda ekraani elamused ei suuda konkureerida?
Rein Zobel, Maru VR Productions, 
Virtual Reality Content Creator

V KOMMUNIKATSIOONI MITMEKÜLGSED VÕIMALUSED SÜNDMUSTURUNDUSES

13.35-14.15 Millised on kommunikatsiooni võimalused sündmusturunduses ja ürituste korralduses?
Kuldar Kullasepp, 
IDEA

14.15-14.30 Energiapaus

VI SUHTLEMINE OSALEJATEGA LÄBI SOTSIAALMEEDIA ENNE ÜRITUST, ÜRITUSE AJAL JA PEALE ÜRITUST

14.30-15.15 Kuidas sündmust turundada sotsiaalmeedias?
Kairi Killing, Sportlandi digimeedia juht

VII TEISTMOODI MÕTLEMINE JA TEGEMINE. KORRALDAJA HINGEELU.

15.15-16.00 Kuidas ürituste korraldajana ise ellu jääda? Kuidas teha asju uutmoodi ja teistmoodi? Kuidas olla loovam, erilisem, eristuvam ja saavutada seeläbi häid tulemusi?
Erik Sakkov, teistmoodi tegemise ekspert

16.00 Sündmuse lõpetamine

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru