2020 aasta jooksul on päris suur osa klientide teenindamisest suundunud digikanalitesse.

Seepärast on selle aasta Teeninduskonverentsil peamine teema digikanalites teenindamise olukorra ja väljakutsed, millega teenindusorganisatsioonid ning teeninduse juhid täna ning lähitulevikus tegelema peavad.

  • Kuidas digikanalites tagada kliendikesksus ja positiivne kasutajakogemus?
  • Mis kasu on digikanalites klienditeekonna kaardistamisest?
  • Milline on Eesti digikanalites klientide kasutajamugavus ja millele tasub teenindusorganisatsioonidel tähelepanu pöörata?
  • Millised on teeninduse kvaliteedi head mõõtmisviisid?
  • Kuidas toimub teenindustegevuste analüüs ning ootuste jälgimine?
  • Kuidas klienditeeninduses digikanaleid disainida Google disainisprindi lahendustega?
  • Millised on videonõustamise ja chatboti kasutamise õppetunnid? Mida teha, et back-office saab võtta vastutuse kliendirahulolu eest?
  • Millised õigused ja kohustused on tarbijatel ja kauplejatel digikanalites teenindamisel praegu ja lähiajal?
  • Kuidas on Eesti ettevõtted 2020 aastal digikanalites teenindust korraldanud, milliseid uuendusi ja muudatusi on läbi viinud ja kuidas sellega läinud on?
  • Kuidas digikanalites teeninduskvaliteeti tõsta, milliseid muudatusi ja täiendusi peaks Eesti teenindusettevõtted 2021 aastal ellu viima?

Nendele ja paljudele teistele praktilistele küsimustele leiame vastuseid 03. märtsil toimuval Teeninduskonverentsil.

Ootame osalema
Urmas Kõiv ja Areng.ee tiim

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru