Skip to main content

PROGRAMM

09.30-10.00 Hommikukohv ja osalejate registreerimine
10.00-10.05 Koolituse sissejuhatus

10.05-11.10 Millest suhtlusprobleemid ja konfliktid tekivad ning kuidas neid ennetada?
Jaanus Kangur, tippkoolitaja, Aasta koolitaja 2019

Jaanus käsitleb koolituse esimeses osas järgmisi teemasid:

  • Millised suhtlusprobleemid organisatsioonides esinevad?
  • Miks ja millest suhtlemisprobleemid tekivad?
  • Milline juhtimisstiil aitab ennetada probleeme?
  • Kuidas konflikti abil käivitada muutusi?

11.10-12.00 Toimetulek keeruliste inimeste ja suhetega ning konfliktide juhtimine
Koolitaja Jaanus Kangur vastab koolituse teises osas järgmistele küsimustele:

  • Mis tüüpi inimestega on lihtne konflikti sattuda ja millised suhtlemistehnikad aitavad konfliktidega toime tulla?
  • Millised on tüüpilised erimeelsused kolleegide vahelistes suhetes ja kuidas nendest hoiduda?
  • Kuidas keeruliste ja konfliktsete inimestega kompromisse saavutada?
  • Kuidas märgata ja reguleerida iseenda emotsioone ning tulla toime teiste inimeste emotsioonide ja reageeringutega?

12.00-12.45 Lõuna

12.45-14.15  Millised on tüüpilised suhtlusprobleemid ja nende lahendamise meetodid?Koolituse kolmas osa võimaldab vastuseid leida järgmistele küsimustele:

Millised on head suhlemisvõtted, kui:

  • inimeste väärtushinnangud ja isiksuse omadused satuvad vastuollu teiste inimeste hinnagute ja omadustega
  • töötajatel on erinevad seisukohad organisatsiooni või selle osade eesmärkidest
  • töötajatel on erinevad seisukohad organisatsiooniliste muudatuste ja ümberkorralduste vajalikkusest ning nende teostamise viisidest
  • töötajal/töötajatel on vastuseis juhtkonna/juhi otsustele või juhtimisstiilile
  • mõni tiimiliige on liialt domineeriv
  • kolleegide vahel on suhtlemisprobleemid
  • võitlus käib piiratud (eelarveliste) ressursside eest
  • konflikt on juba kaugele arenenud, suureks paisunud

14.15-14.30 Kohvipaus

14.30-15.45 Koolitaja Jaanus Kangur käsitleb koolituse neljandas osas järgnevaid teemasid:

  • Milliseid argumenteerimisvõtteid ja läbirääkimistehnikaid aitavad keerulisi olukordi lahendada
  • Kuidas kehtestav käitumine võimaldab konflikte ennetada ja lahendada?
  • Kuidas saavutada kompromiss?
  • Kuidas saavutada konfliktilahendust „võitja-võitja“ mudeli järgi?

15.45-16.00 Koolituse kokkuvõte ja lõpetamine

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru