PROGRAMM
09.30-10.00 Hommikukohv ja osalejate registreerimine
10.00-10.05 Koolituse sissejuhatus
10.05-11.10 Millest suhtlusprobleemid ja konfliktid tekivad ning kuidas neid ennetada?
Jaanus Kangur, tippkoolitaja, Aasta koolitaja 2019
Jaanus käsitleb koolituse esimeses osas järgmisi teemasid:
- Millised suhtlusprobleemid organisatsioonides esinevad?
- Miks ja millest suhtlemisprobleemid tekivad?
- Milline juhtimisstiil aitab ennetada probleeme?
- Kuidas konflikti abil käivitada muutusi?
11.10-12.00 Toimetulek keeruliste inimeste ja suhetega ning konfliktide juhtimine
Koolitaja Jaanus Kangur vastab koolituse teises osas järgmistele küsimustele:
- Mis tüüpi inimestega on lihtne konflikti sattuda ja millised suhtlemistehnikad aitavad konfliktidega toime tulla?
- Millised on tüüpilised erimeelsused kolleegide vahelistes suhetes ja kuidas nendest hoiduda?
- Kuidas keeruliste ja konfliktsete inimestega kompromisse saavutada?
- Kuidas märgata ja reguleerida iseenda emotsioone ning tulla toime teiste inimeste emotsioonide ja reageeringutega?
12.00-12.45 Lõuna
12.45-14.15 Millised on tüüpilised suhtlusprobleemid ja nende lahendamise meetodid?Koolituse kolmas osa võimaldab vastuseid leida järgmistele küsimustele:
Millised on head suhlemisvõtted, kui:
- inimeste väärtushinnangud ja isiksuse omadused satuvad vastuollu teiste inimeste hinnagute ja omadustega
- töötajatel on erinevad seisukohad organisatsiooni või selle osade eesmärkidest
- töötajatel on erinevad seisukohad organisatsiooniliste muudatuste ja ümberkorralduste vajalikkusest ning nende teostamise viisidest
- töötajal/töötajatel on vastuseis juhtkonna/juhi otsustele või juhtimisstiilile
- mõni tiimiliige on liialt domineeriv
- kolleegide vahel on suhtlemisprobleemid
- võitlus käib piiratud (eelarveliste) ressursside eest
- konflikt on juba kaugele arenenud, suureks paisunud
14.15-14.30 Kohvipaus
14.30-15.45 Koolitaja Jaanus Kangur käsitleb koolituse neljandas osas järgnevaid teemasid:
- Milliseid argumenteerimisvõtteid ja läbirääkimistehnikaid aitavad keerulisi olukordi lahendada
- Kuidas kehtestav käitumine võimaldab konflikte ennetada ja lahendada?
- Kuidas saavutada kompromiss?
- Kuidas saavutada konfliktilahendust „võitja-võitja“ mudeli järgi?
15.45-16.00 Koolituse kokkuvõte ja lõpetamine