PROGRAMM

09.30-10.00 saabumine ja hommikukohv

10.05-11.00 Kuidas olla rohkem aega „ma tahan teha“ ja järjest vähem „ma pean tegema“ tsoonis?
Rita Rätsepp, psühholoog ja näitleja

Rita annab kasulikke nõuandeid ja vastuseid järgnevatele küsimustele:

  • Kuidas tööd ja isiklikku elu mõtestada selliselt, et see põnevam ja nauditavam tunduks?
  • Millised on demotiveerivatest, negatiivsetest mõtetest ja emotsioonidest vabanemise tehnikad?
  • Kuidas püsida rohkem saavutamise ja „tahan tööd teha“ tsoonis?
  • Kuidas asendada „pean tööd tegema“ mõtlemine „tahan tööd teha“ mõtlemisega?

11.00-12.00 Kuidas saavutada paremaid tulemusi ja õnnestuda ettevõtmistes?
Anu Virovere, psühholoog ja õppejõud

  • Millised on edu saavutamise eeldused?
  • Mis on edu saavutamise tööriistad?
  • Milline mõtteviis aitab eesmärke saavutada, unistusi ellu viia ja paremini õnnestuda?
  • Kuidas muremõtetega toime tulla?
  • Millised igapäevased tegevused aitavad eesmärke saavutada ja tegevustes õnnestuda?
  • Kuidas oma tegevusi eesmärgistada?
  • Kuidas arendada endas ja oma tiimi liikmetes saavutamise ja õnnestumise oskuseid?

12.00-12.45 Lõuna

12.45-13.55 Kuidas jõuda positiivse mõtlemisega õnneliku elu ja eduka töösoorituse poole?
Jüri Ennet, psühhiaater

  • Kuidas töötada oma psüühilise seisundiga selliselt, et igapäevane meeleolu oleks positiivne ja saavutamisele orienteeritud?
  • Kuidas inimene saab oma mõttemaailma kallal tööd tehes end õnnelikumaks teha ja seeläbi paremini tegevustes õnnestuda?
  • Kellega peaks ennast võrdlema saavutustes?
  • Kas läbipõlemine on lõpp või uus algus?
  • Kuidas muredest vabaneda?
  • Milline on õnne- ja rahulolu tunde roll saavutamisel ja õnnestumisel?
  • Kuidas oma õnnetunne ära tunda, välja arendada ja ellu rakendada?
  • Kuidas õnne- ja rahulolu tunnet hoida iga päev?

13.55-14.05 Kohvipaus

14.05-15.05 Kuidas teadlikult juhtida enda isiklikku sära ja tõsta energiataset ning enesekindlust?
Inga Lunge, armastatud näitleja ja koolitaja

Inga interaktiivne lühikoolitus aitab leida vastuseid järgmistele küsimustele:

  • Kuidas olla parimas vormis ja tõsta oma energiataset?
  • Miks positiivne meelelolu on tähtis ja kuidas seda juhtida?
  • Millisena teised inimesed mind näevad ja tajuvad?
  • Millised harjutused aitavad tõsta eneseteadlikkust ja enesekindlust?
  • Millised harjutused aitavad enda isiklikku sära suurendada?

15.05-15.15 Koolituse kokkuvõte ja lõpetamine

PROGRAMM

09.30-10.00 saabumine ja hommikukohv

10.05-11.00 Kuidas olla rohkem aega „ma tahan teha“ ja järjest vähem „ma pean tegema“ tsoonis?
Rita Rätsepp, psühholoog ja näitleja

Rita annab kasulikke nõuandeid ja vastuseid järgnevatele küsimustele:

  • Kuidas tööd ja isiklikku elu mõtestada selliselt, et see põnevam ja nauditavam tunduks?
  • Millised on demotiveerivatest, negatiivsetest mõtetest ja emotsioonidest vabanemise tehnikad?
  • Kuidas püsida rohkem saavutamise ja „tahan tööd teha“ tsoonis?
  • Kuidas asendada „pean tööd tegema“ mõtlemine „tahan tööd teha“ mõtlemisega?

11.00-12.00 Kuidas saavutada paremaid tulemusi ja õnnestuda ettevõtmistes?
Anu Virovere, psühholoog ja õppejõud

  • Millised on edu saavutamise eeldused?
  • Mis on edu saavutamise tööriistad?
  • Milline mõtteviis aitab eesmärke saavutada, unistusi ellu viia ja paremini õnnestuda?
  • Kuidas muremõtetega toime tulla?
  • Millised igapäevased tegevused aitavad eesmärke saavutada ja tegevustes õnnestuda?
  • Kuidas oma tegevusi eesmärgistada?
  • Kuidas arendada endas ja oma tiimi liikmetes saavutamise ja õnnestumise oskuseid?

12.00-12.45 Lõuna

12.45-13.55 Kuidas jõuda positiivse mõtlemisega õnneliku elu ja eduka töösoorituse poole?
Jüri Ennet, psühhiaater

  • Kuidas töötada oma psüühilise seisundiga selliselt, et igapäevane meeleolu oleks positiivne ja saavutamisele orienteeritud?
  • Kuidas inimene saab oma mõttemaailma kallal tööd tehes end õnnelikumaks teha ja seeläbi paremini tegevustes õnnestuda?
  • Kellega peaks ennast võrdlema saavutustes?
  • Kas läbipõlemine on lõpp või uus algus?
  • Kuidas muredest vabaneda?
  • Milline on õnne- ja rahulolu tunde roll saavutamisel ja õnnestumisel?
  • Kuidas oma õnnetunne ära tunda, välja arendada ja ellu rakendada?
  • Kuidas õnne- ja rahulolu tunnet hoida iga päev?

13.55-14.05 Kohvipaus

14.05-15.05 Kuidas teadlikult juhtida enda isiklikku sära ja tõsta energiataset ning enesekindlust?
Inga Lunge, armastatud näitleja ja koolitaja

Inga interaktiivne lühikoolitus aitab leida vastuseid järgmistele küsimustele:

  • Kuidas olla parimas vormis ja tõsta oma energiataset?
  • Miks positiivne meelelolu on tähtis ja kuidas seda juhtida?
  • Millisena teised inimesed mind näevad ja tajuvad?
  • Millised harjutused aitavad tõsta eneseteadlikkust ja enesekindlust?
  • Millised harjutused aitavad enda isiklikku sära suurendada?

15.05-15.15 Koolituse kokkuvõte ja lõpetamine

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru