Kliendikogemus on kliendi kõikvõimalik kokkupuude ettevõttega, selle toodete/teenustega, teeninduse ja teeninduskohtadega, väärtustega, lubadustega, kommunikatsiooniga, veebikeskkonnaga, arveldustega, lahendatud ja lahendamata probleemidega jne. jne.
Iga samm klienditeekonnal mõjutab kliendikogemust positiivselt või negatiivselt. Kui klientidele jääb ettevõttest positiivne kogemus, siis nad ostavad ka tulevikus ja soovitavad Teid teistele. Kui jääb negatiivne kogemus, siis räägitakse sellest sõpradele ja tuttavatele mitu korda rohkem, kui positiivset.
Et teaksite rohkem ja süsteemsemalt, kuidas oma ettevõttes märgata klientide ootuseid ja luua positiivset kliendikogemust, kutsume 09. mail toimuvale Kliendikogemuse seminarile.
Seminari peamised teemad on: