09.30-10.00 osalejate registreerimine ja hommikukohv
10.00 Konverentsi sissejuhatus
10.05-10.55 POSITIIVSE KLIENDIKOGEMUSE KUJUNDAMISE MEETODID
Ene Raja, eneraja.com ettekande teemad on järgnevad:
- Kuidas positiivne kliendikogemus mõjutab ettevõtte tulu, kulu ja loob konkurentiseelise?
- Kuidas märgata, hinnata ja mõõta, millist kogemust kliendid Sinu ettevõttelt ootavad?
- Millised meetodid aitavad kõige paremini planeerida, disainida ja juhtida kliendikogemust?
- Kuidas leida üles vead teenustes või kliendisuhtluses, mis kahjustavad positiivset kliendikogemust?
10.55-11.35 KLIENDIKOGEMUS JA EMOTSIOONID
Lele Aak, Kantar Emor Customer Experience suuna ekspert ja eestvedaja vastab oma ettekandes järgmistele küsimustele:
- Mis Eestis kliendikogemust kõige enam mõjutab ja kuidas märgata klientide ootuseid?
- Millised on kõige olulisemad positiivse kliendikogemuse kokkupuutepunktid teenuste/toodete pakkumises ja teeninduses?
- Kuidas on seotud kliendikogemusega emotsioonid, mis loob positiivseid ja negatiivseid emotsioone?
- Kuidas emotsioone mõõta Emotion Score abil?
11.35-12.15 KLIENDIKOGEMUSE KUJUNDAMINE PERSONALISEERIMISE JA LOJAALSUSPROGRAMMIDE KAUDU
Analüütikaettevõtte Newbase asutaja ja juht Raul Leppik vastab oma ettekandes järgmistele küsimustele:
- Millist positiivset kliendikogemust saab pakkuda lojaalsusprogrammide kaudu?
- Kuidas personaalne suhtlus aitab luua positiivset kliendikogemust?
- Milliseid uusi võimalusi on kasutusel või lähiajal kasutusele tulemas lojaalsusprogrammides ja personaalses kliendisuhtluses?
12.15-13.00 Lõuna
KLIENDIKOGEMUSE KUJUNDAMINE E-TEENINDUSES
13.00-14.00 E-teeninduse ja traditsioonilise teeninduse kliendikogemuse võrdlus
Gunnar Obolenski, Selver, e-kaubanduse juht
Ettekandes võrdleb Selveri e-kaubanduse juht Gunnar Obolenski kliendikogemust ja klienditeekonda mõlemas teeninduskanalis ning analüüsib klientide ootuste kujunemist e-teenindusele ja traditsioonilisele teenindusele.
KLIENDIKOGEMUSE KUJUNDAMISE PARIMAD NÄITED MAAILMAST
14.00-14.55 Kliendikogemuse kujundamise innovaatilised näited ja parimad praktikad
Signe Kõiv, Eesti Turundajate Liidu (TULI) tegevjuht
Signe Kõiv on kokku kogunud ja jagab konverentsil osalejatega globaalses maailmas hästi toimivaid ja uuenduslikke näiteid positiivsetest kliendikogemustest ja klienditeekondadest.
14.55-15.00 Konverentsi kokkuvõte ja lõpetamine
PROGRAMM
09.30-10.00 osalejate registreerimine ja hommikukohv
10.00 Konverentsi sissejuhatus
10.05-10.55 POSITIIVSE KLIENDIKOGEMUSE KUJUNDAMISE MEETODID
Ene Raja, eneraja.com ettekande teemad on järgnevad:
- Kuidas positiivne kliendikogemus mõjutab ettevõtte tulu, kulu ja loob konkurentiseelise?
- Kuidas märgata, hinnata ja mõõta, millist kogemust kliendid Sinu ettevõttelt ootavad?
- Millised meetodid aitavad kõige paremini planeerida, disainida ja juhtida kliendikogemust?
- Kuidas leida üles vead teenustes või kliendisuhtluses, mis kahjustavad positiivset kliendikogemust?
10.55-11.35 KLIENDIKOGEMUS JA EMOTSIOONID
Lele Aak, Kantar Emor Customer Experience suuna ekspert ja eestvedaja vastab oma ettekandes järgmistele küsimustele:
- Mis Eestis kliendikogemust kõige enam mõjutab ja kuidas märgata klientide ootuseid?
- Millised on kõige olulisemad positiivse kliendikogemuse kokkupuutepunktid teenuste/toodete pakkumises ja teeninduses?
- Kuidas on seotud kliendikogemusega emotsioonid, mis loob positiivseid ja negatiivseid emotsioone?
- Kuidas emotsioone mõõta Emotion Score abil?
11.35-12.15 KLIENDIKOGEMUSE KUJUNDAMINE PERSONALISEERIMISE JA LOJAALSUSPROGRAMMIDE KAUDU
Analüütikaettevõtte Newbase asutaja ja juht Raul Leppik vastab oma ettekandes järgmistele küsimustele:
- Millist positiivset kliendikogemust saab pakkuda lojaalsusprogrammide kaudu?
- Kuidas personaalne suhtlus aitab luua positiivset kliendikogemust?
- Milliseid uusi võimalusi on kasutusel või lähiajal kasutusele tulemas lojaalsusprogrammides ja personaalses kliendisuhtluses?
12.15-13.00 Lõuna
KLIENDIKOGEMUSE KUJUNDAMINE E-TEENINDUSES
13.00-14.00 E-teeninduse ja traditsioonilise teeninduse kliendikogemuse võrdlus
Gunnar Obolenski, Selver, e-kaubanduse juht
Ettekandes võrdleb Selveri e-kaubanduse juht Gunnar Obolenski kliendikogemust ja klienditeekonda mõlemas teeninduskanalis ning analüüsib klientide ootuste kujunemist e-teenindusele ja traditsioonilisele teenindusele.
KLIENDIKOGEMUSE KUJUNDAMISE PARIMAD NÄITED MAAILMAST
14.00-14.55 Kliendikogemuse kujundamise innovaatilised näited ja parimad praktikad
Signe Kõiv, Eesti Turundajate Liidu (TULI) tegevjuht
Signe Kõiv on kokku kogunud ja jagab konverentsil osalejatega globaalses maailmas hästi toimivaid ja uuenduslikke näiteid positiivsetest kliendikogemustest ja klienditeekondadest.
14.55-15.00 Konverentsi kokkuvõte ja lõpetamine