PROGRAMM

NB! Motivatsioonipäeval on võimalik osaleda nii saalis kui veebikeskkonnas. Registreerumisel on võimalik vastav soov ja valik kirja panna

09.30-10.00 saabumine ja hommikukohv
10.00 Päeva alustamine

10.05-11.10 Mõttemustrid meie peas…. Mõtte jõud, vanadest mõttemustritest vabanemine ja asendamine uutega
Rita Rätsepp, psühholoog ja näitleja

Räägime mõtte jõust, õpime tundma meie peas olevaid mõttemustreid ja kuidas neid ära tunda ning vajadusel muuta. Sest mõte on ainuke, mida me saame alati muuta ja otsustada millistest mõtetest me kinni haarame, mida valime ja kasvatame.

Arutame ka kuidas mõttemustrid ja elustiil mõjutavad üldist energiataset ja emotsioone meie kehas, sest paljud meie mõttemustrid on harjumuslikud.

Kuidas siis vabandeda vanadest mõtte- ja käitumismustritest ning asendada need uutega? Just sellele küsimusele vastab Rita Rätsepp Motivatsioonipäeva ettekandes.

11.15-12.15 Tagasilöögid on elu paratamatu osa – kuidas tagasilöögist saaks edasilöök? Kuidas tegevuseesmärkidele keskendumine kasvatab enesekindlust?
Raimo Ülavere, tunnustatud coach ja koolitaja kes aitab edukatel inimestel teha oma käitumises positiivseid muutusi, mis on püsivad ja mida teadvustavad ka teised.

Raimo ettekanne aitab leida vastuseid järgmistele küsimustele:

  • Kuidas olulistele tegevustele keskendumine aitab kasvatada enesekindlust?
  • Kuidas võtta enda tegevuste ja tulemuste suhtes rohkem vastutust?
  • Milline keskkond aitab inimesel kasvada, et ta saaks võtta suuremat vastutust, et ta saaks tunda, et tal on üha enam valikuid oma kontrolli all?
  • Kuidas me tagasilöögid endale ise genereerime ja miks seda teeme?
  • Kuidas tagasilöögist võib saada edasilöök – kauaoodatud positiivne võimalus?
  • Kuidas emotsionaalseid tagasilööke enda jaoks vältida?

12.15-12.45 Lõunapaus

12.45-13.45 Kuidas olla keerulisel ajal parimas vormis, tõsta enda ja kolleegide energiataset ning enesekindlust?
Inga Lunge, armastatud näitleja ja väga head tagasisidet saav koolitaja

Inga interaktiivne lühikoolitus aitab leida vastuseid järgmistele küsimustele:

  • Kuidas olla parimas vormis ja tõsta oma energiataset?
  • Miks positiivne meelelolu on tähtis ja kuidas seda juhtida?
  • Millised harjutused aitavad tõsta eneseteadlikkust ja enesekindlust?
  • Millised harjutused aitavad enda isiklikku sära suurendada?

13.45-14.45 Kuidas tulla toime keeruliste suhtlusolukordadega, et motivatsioon ei kaoks? Kuidas anda enda suurem panus positiivse koostöö toimimisse?
Jaanus Kangur, tippkoolitaja, Aasta Koolitaja 2019 ja 2020

Jaanus jagab häid suhtlemisvõtteid ja vastab järgmistele küsimustele:

  • Miks on mõne inimesega keerulisem suhelda kui teistega?
  • Kuidas ise paremini mõista teiste inimeste käitumist, mõtlemist ja emotsioone?
  • Millised on peamised suhtlemisvõtted, mis aitavad keerulistes olukordades positiivsust ja motivatsiooni säilitada?
  • Milline on lihtne, ent mõjus probleemilahendusmudel?
  • Kuidas anda enda suurem panus positiivse koostöö toimimisse ja tiimitundesse?

14.45-15.00 Motivatsioonipäeva kokkuvõte – mida võiks lähiajal rohkem ja paremini teha? Mis on Su järgmised sammud?

15.15 Motivatsioonipäeva lõpp

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru