PROGRAMM

09.30-10.00 osalejate registreerimine ja hommikukohv
10.00-10.05 Koolituspäeva sissejuhatus

10.05-11.15 Mis on arenguvestluse sisu ja eesmärgid ning süsteemne arenguvestluse läbiviimise protsess?
Ruti Einpalu, juhtide coach ja koolitaja

Ruti Einpalu interaktiivne lühikoolitus annab vastuseid järgmistele küsimustele:

  • Kuidas arenguvestlust eesmärgistada?
  • Kuidas arenguvestlust ettevalmistada kui oled juht?
  • Kuidas arenguvestlust peab ettevalmistama otsene alluv?
  • Milliest koosneb hästi läbiviidud ja tulemuslik arenguvestlus?
  • Milliseid teemasid tuleb arenguvestlusel kindlasti käsitleda?
  • Milline peab olema süsteemne arenguvestluse läbiviimise protsess?
  • Millised on peamised vead, mida arenguvestluse ettevalmistamisel tehakse?

11.15-12.15 Kuidas arenguvestluse tulemusi mõõta ja hinnata?Kuidas läbi arenguvestluse töötajaid motiveerida?
Tiina Saar-Veelmaa, Aaretesaar.ee koolitaja, tööõnne spetsialist

Tiina teeb süsteemse ettekande järgmistel teemadel:                                     

  • Kuidas arenguvestluse tulemuslikkust mõõta?
  • Millist arenguvestlust peavad töötajad tulemuslikuks?
  • Millised on erinevas vanuses töötajate ootused ja vajadused arenguvestlusele?
  • Kuidas arenguvestlusi teha töötajaid motiveerivaks ja samas ettevõtte eesmärkide saavutamist toetavaks vahendiks?
  • Millised on peamised vead, mida arenguvestluses tehakse, mis inimeste motivatsiooni vähendab?

Lõuna 12.15-13.00

13.00-13.45 Kuidas arenguvestlusel anda ja saada tagasisidet, millest on edaspidises arengus kasu?
Ruti Einpalu, juhtide coach ja koolitaja

Ruti lühikoolitus vastab järgmistele küsimustele:

  • Kuidas kuulamise ja küsimise kaudu juhtida arenguvestlust nii, et inimene ISE annab endale tagasisidet?
  • Mis toimub inimesega, kui juht analüüsib tema kehva sooritust ja sellega seotud nõrkusi, võtab luubi alla vead?
  • Millised on peamised vead, mida tagasiside andmisel ja saamisel tehakse ning kuidas neid vältida?

13.45-15.00 Suhtlemine ja olulised tegevused arenguvestluse toimumise eel, arenguvestluse ajal ja järel.
Katrin Alujev, tippkoolitaja ja raamatu „Elamise kergus“ autor

Katrin teeb põhjaliku ja interaktiivse lühikoolituse ja vastab järgmistele küsimustele:

  • Milline peab olema kutse arenguvestlusele?
  • Kuidas saavutada vestluses usalduslikku suhet, kuidas vestlust alustada?
  • Millised on suhtlemises arenguvestluse tulemuslikku läbiviimist takistavad ja soodustavad tegurid?
  • Millised on tulemuslikud suhtlemise tehnikad arenguvestluse ajal (näit. aktiivne kuulamine, küsimine, peegeldamine)
  • Milliseid emotsioone arenguvestluses tihti ette tuleb ja kuidas emotsioonidega toime tulla?
  • Kuidas teha arenguvestluse kokkuvõte, kuidas vestlus lõpetada?
  • Kuidas suhelda arenguvestluse järel, millised on enim levinud vead, mida suhtlemises tehakse?
  • Millised on peamised vead, mida arenguvestluse läbiviimisel tehakse ja kuidas neid vältida?

15.00-15.15 Koolituspäeva kokkuvõte ja lõpetamine

PROGRAMM

09.30-10.00 osalejate registreerimine ja hommikukohv
10.00-10.05 Koolituspäeva sissejuhatus

10.05-11.15 Mis on arenguvestluse sisu ja eesmärgid ning süsteemne arenguvestluse läbiviimise protsess?
Ruti Einpalu, juhtide coach ja koolitaja

Ruti Einpalu interaktiivne lühikoolitus annab vastuseid järgmistele küsimustele:

  • Kuidas arenguvestlust eesmärgistada?
  • Kuidas arenguvestlust ettevalmistada kui oled juht?
  • Kuidas arenguvestlust peab ettevalmistama otsene alluv?
  • Milliest koosneb hästi läbiviidud ja tulemuslik arenguvestlus?
  • Milliseid teemasid tuleb arenguvestlusel kindlasti käsitleda?
  • Milline peab olema süsteemne arenguvestluse läbiviimise protsess?
  • Millised on peamised vead, mida arenguvestluse ettevalmistamisel tehakse?

11.15-12.15 Kuidas arenguvestluse tulemusi mõõta ja hinnata? Kuidas läbi arenguvestluse töötajaid motiveerida? Tiina Saar-Veelmaa, Aaretesaar.ee koolitaja, tööõnne spetsialist

Tiina teeb süsteemse ettekande järgmistel teemadel:                                     

  • Kuidas arenguvestluse tulemuslikkust mõõta?
  • Millist arenguvestlust peavad töötajad tulemuslikuks?
  • Millised on erinevas vanuses töötajate ootused ja vajadused arenguvestlusele?
  • Kuidas arenguvestlusi teha töötajaid motiveerivaks ja samas ettevõtte eesmärkide saavutamist toetavaks vahendiks?
  • Millised on peamised vead, mida arenguvestluses tehakse, mis inimeste motivatsiooni vähendab?

Lõuna 12.15-13.00

13.00-13.45 Kuidas arenguvestlusel anda ja saada tagasisidet, millest on edaspidises arengus kasu?
Ruti Einpalu, juhtide coach ja koolitaja

Ruti lühikoolitus vastab järgmistele küsimustele:

  • Kuidas kuulamise ja küsimise kaudu juhtida arenguvestlust nii, et inimene ISE annab endale tagasisidet?
  • Mis toimub inimesega, kui juht analüüsib tema kehva sooritust ja sellega seotud nõrkusi, võtab luubi alla vead?
  • Millised on peamised vead, mida tagasiside andmisel ja saamisel tehakse ning kuidas neid vältida?

13.45-15.00 Suhtlemine ja olulised tegevused arenguvestluse toimumise eel, arenguvestluse ajal ja järel
Katrin Alujev, tippkoolitaja ja raamatu „Elamise kergus“ autor

Katrin teeb põhjaliku ja interaktiivse lühikoolituse ja vastab järgmistele küsimustele:

  • Milline peab olema kutse arenguvestlusele?
  • Kuidas saavutada vestluses usalduslikku suhet, kuidas vestlust alustada?
  • Millised on suhtlemises arenguvestluse tulemuslikku läbiviimist takistavad ja soodustavad tegurid?
  • Millised on tulemuslikud suhtlemise tehnikad arenguvestluse ajal (näit. aktiivne kuulamine, küsimine, peegeldamine)
  • Milliseid emotsioone arenguvestluses tihti ette tuleb ja kuidas emotsioonidega toime tulla?
  • Kuidas teha arenguvestluse kokkuvõte, kuidas vestlus lõpetada?
  • Kuidas suhelda arenguvestluse järel, millised on enim levinud vead, mida suhtlemises tehakse?
  • Millised on peamised vead, mida arenguvestluse läbiviimisel tehakse ja kuidas neid vältida?

15.00-15.15 Koolituspäeva kokkuvõte ja lõpetamine

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru