Skip to main content

PROGRAMM

09.30-10.00 osalejate registreerimine ja hommikukohv
10.00-10.05 Koolituspäeva sissejuhatus

10.05-11.15 Kuidas tagasiside andmist eesmärgistada, hästi ettevalmistada ja sellele väärtust luua?
Katrin Alujev, tippkoolitaja ja raamatu „Elamise kergus“ autor

Katrin vastab järgmistele küsimustele:

  • Kuidas tagasiside vestlust eesmärgistada, mis peaks olema vestluse väärtus?
  • Millest koosneb hästi läbiviidud tagasiside vestlus?
  • Milliseid teemasid tuleb tagasiside vestlusel kindlasti käsitleda?
  • Kuidas anda positiivset ja negatiivset tagasisidet
  • Milline peab olema süsteemne tagasiside vestluse läbiviimise protsess?
  • Kuidas vestluseks ettevalmistada kui oled tagasiside andja?
  • Kuidas anda spontaanset ja lühiajalist tagasisidet mõne konkreetse tegevuse kohta?
  • Millega tuleb arvestada tagasiside andmisel, olles juba üle aasta koroonakriisis?

11.15-12.15 Kuidas anda ja saada tagasisidet, millest on edaspidises arengus kasu?
Katrin Alujev, tippkoolitaja ja raamatu „Elamise kergus“ autor

Katrin vastab järgmistele küsimustele:

  • Mida peab inimeste kohta teadma, et anda tulemuslikult tagasisidet?
  • Kuidas on seotud tagasisidestamine ning töötajate pühendumus?
  • Millal ja kuidas anda tagasisidet, et inimesed saavutaksid soovitud eesmärgid?
  • Kuidas luua keskkond, kus tagasisidestamine on loomulik suhtlemise osa?
  • Kuidas kuulamise ja küsimise kaudu juhtida vestlust nii, et inimene ISE annab endale tagasisidet?
  • Mis toimub inimesega, kui juht analüüsib tema kehva sooritust ja sellega seotud nõrkusi, võtab luubi alla vead?
  • Kuidas käituda töötajatega, kui ka peale korduvat tagasisidet midagi ei muutu?
  • Millised on peamised vead, mida tagasiside andmisel ja saamisel tehakse ning kuidas neid vältida?

Lõuna 12.15-13.00

13.00-14.15 Suhtlemine ja olulised tegevused tagasiside vestluse toimumise eel, ajal ja järel
Katrin Alujev, tippkoolitaja ja raamatu „Elamise kergus“ autor

Katrin teeb põhjaliku ja interaktiivse lühikoolituse ja vastab järgmistele küsimustele:

  • Mis tagab selle, et suudad anda tagasisidet kindlalt ja inimesele võimalikult mugavalt
  • Kuidas saavutada vestluses usalduslikku suhet, kuidas vestlust alustada?
  • Milliseid emotsioone vestluses tihti ette tuleb ja kuidas emotsioonidega toime tulla?
  • Kuidas inimesed reageerivad positiivsele ja negatiivsele tagasisidele?
  • Kuidas tulla toime töötaja vastupanuga negatiivse tagasiside korral?
  • Millised on tulemuslikud suhtlemise tehnikad tagasiside vestluse ajal?
  • Kuidas teha tagasiside vestluse kokkuvõte, kuidas vestlus lõpetada?
  • Kuidas suhelda vestluse järel, millised on enim levinud vead, mida suhtlemises tehakse?
  • Millised on peamised suhtlemisvead, mida vestluse läbiviimisel tehakse ja kuidas neid vältida?

14.15-15.00 Kuidas tagasiside vestluse tulemusi mõõta ja hinnata? Kuidas läbi tagasiside töötajaid motiveerida?
Katrin Alujev, tippkoolitaja ja raamatu „Elamise kergus“ autor

Katrin vastab järgmistele küsimustele:

  • Kuidas tagasiside vestluse tulemuslikkust mõõta?
  • Millist tagasisidet inimesed väärtustavad?
  • Kuidas tagasiside andmine teha töötajaid motiveerivaks ja samas ettevõtte eesmärkide saavutamist toetavaks vahendiks?
  • Millised on peamised vead, mida tagasiside andmisel tehakse ja mis inimeste motivatsiooni vähendab?

15.00-15.15 Koolituspäeva kokkuvõte ja lõpetamine

Soovin antud koolitusel osaleda

Registreeru