PROGRAMM
09.30-10.00 osalejate registreerimine ja hommikukohv
10.00-10.05 Koolituspäeva sissejuhatus
10.05-11.15 Kuidas tagasiside andmist eesmärgistada, hästi ettevalmistada ja sellele väärtust luua?
Katrin Alujev, tippkoolitaja ja raamatu „Elamise kergus“ autor
Katrin vastab järgmistele küsimustele:
- Kuidas tagasiside vestlust eesmärgistada, mis peaks olema vestluse väärtus?
- Millest koosneb hästi läbiviidud tagasiside vestlus?
- Milliseid teemasid tuleb tagasiside vestlusel kindlasti käsitleda?
- Kuidas anda positiivset ja negatiivset tagasisidet
- Milline peab olema süsteemne tagasiside vestluse läbiviimise protsess?
- Kuidas vestluseks ettevalmistada kui oled tagasiside andja?
- Kuidas anda spontaanset ja lühiajalist tagasisidet mõne konkreetse tegevuse kohta?
- Millega tuleb arvestada tagasiside andmisel, olles juba üle aasta koroonakriisis?
11.15-12.15 Kuidas anda ja saada tagasisidet, millest on edaspidises arengus kasu?
Katrin Alujev, tippkoolitaja ja raamatu „Elamise kergus“ autor
Katrin vastab järgmistele küsimustele:
- Mida peab inimeste kohta teadma, et anda tulemuslikult tagasisidet?
- Kuidas on seotud tagasisidestamine ning töötajate pühendumus?
- Millal ja kuidas anda tagasisidet, et inimesed saavutaksid soovitud eesmärgid?
- Kuidas luua keskkond, kus tagasisidestamine on loomulik suhtlemise osa?
- Kuidas kuulamise ja küsimise kaudu juhtida vestlust nii, et inimene ISE annab endale tagasisidet?
- Mis toimub inimesega, kui juht analüüsib tema kehva sooritust ja sellega seotud nõrkusi, võtab luubi alla vead?
- Kuidas käituda töötajatega, kui ka peale korduvat tagasisidet midagi ei muutu?
- Millised on peamised vead, mida tagasiside andmisel ja saamisel tehakse ning kuidas neid vältida?
Lõuna 12.15-13.00
13.00-14.15 Suhtlemine ja olulised tegevused tagasiside vestluse toimumise eel, ajal ja järel
Katrin Alujev, tippkoolitaja ja raamatu „Elamise kergus“ autor
Katrin teeb põhjaliku ja interaktiivse lühikoolituse ja vastab järgmistele küsimustele:
- Mis tagab selle, et suudad anda tagasisidet kindlalt ja inimesele võimalikult mugavalt
- Kuidas saavutada vestluses usalduslikku suhet, kuidas vestlust alustada?
- Milliseid emotsioone vestluses tihti ette tuleb ja kuidas emotsioonidega toime tulla?
- Kuidas inimesed reageerivad positiivsele ja negatiivsele tagasisidele?
- Kuidas tulla toime töötaja vastupanuga negatiivse tagasiside korral?
- Millised on tulemuslikud suhtlemise tehnikad tagasiside vestluse ajal?
- Kuidas teha tagasiside vestluse kokkuvõte, kuidas vestlus lõpetada?
- Kuidas suhelda vestluse järel, millised on enim levinud vead, mida suhtlemises tehakse?
- Millised on peamised suhtlemisvead, mida vestluse läbiviimisel tehakse ja kuidas neid vältida?
14.15-15.00 Kuidas tagasiside vestluse tulemusi mõõta ja hinnata? Kuidas läbi tagasiside töötajaid motiveerida?
Katrin Alujev, tippkoolitaja ja raamatu „Elamise kergus“ autor
Katrin vastab järgmistele küsimustele:
- Kuidas tagasiside vestluse tulemuslikkust mõõta?
- Millist tagasisidet inimesed väärtustavad?
- Kuidas tagasiside andmine teha töötajaid motiveerivaks ja samas ettevõtte eesmärkide saavutamist toetavaks vahendiks?
- Millised on peamised vead, mida tagasiside andmisel tehakse ja mis inimeste motivatsiooni vähendab?
15.00-15.15 Koolituspäeva kokkuvõte ja lõpetamine